וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:3 את טורינו

הג'לארוסי הסתדרו בלי אדין דז'קו המוצהב והצליחו לשבור את הקרח בתום מחצית מאופסת. מנולאס (56), דה רוסי (73) ופלגריני (90) כבשו. בליגה הצרפתית: מונאקו ניצחה 1:3 את שטרסבורג

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של רומא

המחזורים ה-28 באיטליה וה-29 בצרפת נפתחו הערב (שישי) עם ניצחונות של רומא (על טורינו) ושל מונאקו (נגד שטרסבורג).

* בסקוטלנד, אופיר מרציאנו עמד 90 דקות בין הקורות של היברניאן, בניצחון 0:2 על הארטס במסגרת המחזור ה-30. השוער הישראלי חזר לשמור על רשת נקייה וספג כרטיס צהוב.

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
שחקני רומא חוגגים/רויטרס

רומא - טורינו 0:3

אחרי הניצחון הגדול על נאפולי, הג'לארוסי הצליחו להסתדר גם ללא אדין דז'קו המוצהב והשיגו ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים, שסידר להם פער זמני של ארבע נקודות מהיריבה העירונית לאציו. קוסטאס מנולאס (56) נגח פנימה ושבר את הקרח אחרי כדור קרן, דניאל דה רוסי (73) הכפיל אחרי ערבובייה בהגנת האורחים ולורנצו פלגריני סגר עניין בתום מתפרצת בתוספת הזמן. עבור טורינו זהו ההפסד השלישי ברציפות.

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
מונאקו בורחת למארסיי/רויטרס

שטרסבורג - מונאקו 3:1

הקבוצה מהנסיכות התאוששה מאיבוד הנקודות במחזור הקודם והשיגה משחק ליגה 13 ברצף ללא הפסד, שעזר לה להגדיל לפחות זמנית את הפער ממארסיי שבמקום השלישי. סטבן יובטיץ' העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה החמישית בנגיחה מקרוב, והאריך את רצף הכיבושים שלו לחמישה משחקי ליגה. שטרסבורג הפתיעה עם שער שוויון מהיר של סטפ בהוקן (19), אבל מונאקו לא נבהלה ושתי דקות לאחר מכן כבר חזרה להוביל משער של רוני לופז. פאביניו (41) סגר עניין עם בעיטה יפה מתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully