וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב רוצה לצאת מהמשבר בראשון לציון

9.3.2018 / 19:53

עם שלושה הפסדים רצופים באמתחתה תצא הקבוצה של דני פרנקו למשחק חוץ לא פשוט נגד מכבי ראשון לציון (20:30, ספורט 5). מקניל: "לא יכולים לאפשר לעצמנו לרדוף אחרי היריבה מהרבע הראשון"

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל. ברני ארדוב
מקניל/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל יימשכו מחר (שבת) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, ניר מאירסון ואורי שלהבי). שתי הקבוצות נפגשו בפעם הראשונה העונה בדרייב אין כשהאדומים מנצחים 86:95. טוני גפני במשחק הבכורה שלו בהפועל תל אביב בלט במשחק זה עם 23 נקודות. ראשון לציון אירחה עד היום 20 פעמים את הפועל תל אביב, כשהמאזן עומד על 6:14 לזכותה.

מכבי ראשון לציון מגיעה להתמודדות אחרי הניצחון החשוב על עירוני נהריה באמצע השבוע, ניצחון שנתן אוויר לכתומים ממאבקי התחתית. לפני המשחק בעין שרה התחושות בעיר היין היו שהפסד נוסף עלול לגרום לזעזוע, אך משחק מצוין של דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס, אבי בן שימול ומרפי הולוואי נתן לקבוצה את השקט שהיא זקוקה לו. אחרי שברחו מעט מהתחתית, לכתומים יש כעת הזדמנות להצמד להפועל תל אביב, אילת, גלבוע/גליל ואשדוד, אם תדע לנצח בבית, אחרת יראו את יריבתם במרחק של שניים וחצי משחקים מהם.

בניגוד לראשון לציון, הפועל תל אביב מגיעה למשחק כשהשקט והביטחון לא בדיוק נמצא בדרייב אין. שלושה הפסדים רצופים מנעו מהקבוצה של דני פרנקו להצטרף לחבורת הצמרת, והפסד נוסף יכניס אותם למאבקי הכניסה לפלייאוף. אחד השחקנים המאכזבים העונה במועדון הוא הגארד טייווין מקי, שעשוי להיות זה שישלם את המחיר אם אכן יוחלט על ביצוע שינוי בסגל בקרוב. פרנקו יקווה להמשיך את המאזן המצוין שלו מול ראשון לציון, כשניצח ב-15 מתוך 17 המשחקים האחרונים נגדם. "אנחנו הולכים לקראת משחק חוץ קשה, והמפתחות העיקריים מבחינתנו הם להוריד את מספר איבודי הכדור, לשמור חזק ולפתוח את המשחק בצורה טובה", אמר ג'רל מקניל לקראת המשחק, "אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו לרדוף אחרי היריבה מהרבע הראשון כמו במשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully