וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "כשסופגים נוקאאוט חייבים להגיב", גאטוזו: "עשינו טעויות"

מאמן ארסנל מקווה לצאת לתקופה חדשה אחרי הניצחון על מילאן: "היה שבוע סיוט". ראמזי: "יודעים למה אנחנו מסוגלים". מאמן הרוסונרי יודע: "לשחק באירופה ובליגה זה שני דברים שונים לחלוטין"

ספורט 1

מילאן וארסנל נפגשו אמש (חמישי) לקרב ענקיות, או לפחות ענקיות בפוטנציה, והתותחנים יצאו מסן סירו עם 0:2 גדול שקידם אותם מאוד לעבר העפלה לרבע גמר הליגה האירופית. בניגוד מוחלט למומנטומים המנוגדים של הקבוצות לפני ההתמודדות, הנריך מחיטריאן וארון ראמזי העניקו לארסן ונגר ניצחון חשוב אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, בעוד הרוסונרי נכנעו אחרי 13 משחקים רצופים והוציאו כדור ראשון מהרשת אחרי 599 דקות.

זה היה ההפסד הביתי הראשון של מילאן בליגה האירופית/גביע אופ"א מאז פברואר 2002, מול רודה ההולנדית. מאז, היא קיימה עשרה משחקים בסן סירו במפעל השני בחשיבותו באירופה. הראשון מתוכם? 0:2 על הפועל תל אביב שקטע לאדומים את מסע הקסם ההוא.

עוד בנושא

ליגה אירופית: ניצחונות חוץ גדולים לארסנל ולזלצבורג ודאבור
אבל באיטליה: עשרות אלפים ליוו את דוידה אסטורי בדרכו האחרונה
האהבה תנצח: התשוקה שסחפה את יובנטוס לרבע גמר ליגת האלופות

מאמן ארסנל ארסן ונגר, מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
הגומלין בעוד שבוע. ונגר וגאטוזו/רויטרס

"פתחנו טוב, השגנו שני שערים במחצית הראשונה והוכחנו שיש הרבה אופי לקבוצה", אמר בסיום כובש השער השני, ראמזי, "זה אף פעם לא קל לפגוש את מילאן בסן סירו, בפעם שעברה הפסדנו פה 4:0. שיחקנו טוב, הנענו את הכדור ושמרנו על רשת נקייה. היינו בתקופה רעה, אבל לפעמים אתה מתאמן חזק וזה לא עובד. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים".

ארסן ונגר הוסיף: "זה ניצחון חשוב, בטח אחרי שבוע סיוטי. בסך הכול היה חשוב לנצח, אבל עוד לא עלינו. נצטרך לגמור את העבודה בבית. אני שמח על הגישה שהצגנו. לא היינו בעמדה לקחת סיכונים, אבל לא יכולנו גם להיות זהירים מדי. היינו נחושים בהגנה לכל אורך המשחק. קשה להתאושש מגמר גביע תוך ימים ספורים. כשאתה חוטף נוקאאוט כמו מתאגרף, אתה חייב להגיב גם אם אין זמן ואם קשה להתאושש. הרצון והתשוקה להראות את היכולת שלנו בא לידי ביטוי במשחק".

ג'נארו גאטוזו, אחרי שמילאן בעטה רק פעם אחת למסגרת בהפסד הביתי: "ידענו שיהיה קשה מאוד, הם אמנם בתקופה רעה אבל מדובר בקבוצה איכותית מאוד. עשינו יותר מדי טעויות. לא היינו ניידים ולא שיחקנו כמו קבוצה. בכל פעם שהם יצאו קדימה הם הרגישו שהם יכולים להזיק לנו. לשחק באירופה ובאיטליה הם שני דברים שונים. אנחנו מסתכלים קדימה, לא מאבדים ביטחון או את הרצון לעבוד. הגיע לארסנל לנצח, אני מקווה שנלמד מההפסד בזה. לא ניסע לטייל בלונדון, אנחנו מילאן, אנחנו צריכים לכבד את החולצה ואת ההיסטוריה של המועדון. הכל יכול להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ארסנל חוגגים, הנריך מחיטריאן. רויטרס
חזרו לחייך. שחקני ארסנל/רויטרס
שחקני מילאן. רויטרס
רק בעיטה אחת למסגרת. אכזבה במילאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully