וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: הפועל אילת מגיעה לרוממה

8.3.2018 / 18:55

כשהיא מעודדת משני הניצחונות האחרונים שלה, מכבי חיפה תנסה להמשיך במגמה החיובית כשתארח את הקבוצה הדרומית (13:15) והאקס עמית שמחון. רחימי: "רואים רק את הניצחון"

one

המחזור ה-19 בליגת העל ייצא מחר (שישי) לדרך במשחק בו תארח מכבי חיפה את הפועל אילת (13:15, שופטים: עופר מנהיים, צחי הבדלי ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו העונה בסיבוב הראשון באילת, במשחקו הראשון של שרון דרוקר כמאמן הדרומיים, וחיפה יצאה עם ניצחון חוץ חשוב 81:86 כשאנג'ל רודריגס הצטיין עם 28 נקודות. הירוקים ניצחו עד היום בשבעה משחקי בית מתוך 11 מפגשים נגד אילת.

מכבי חיפה מגיעה למשחק מעודדת משני הניצחונות האחרונים שלה ששמרו אותה מעל המקום האחרון בטבלה, אך כשיריבותיה לתחתית מנצחות גם כן, עננת הירידה עדיין מרחפת מעל הקבוצה מהכרמל. הירוקים ניצלו את שני משחקי הבית שלהם לניצחונות, ועד לסיום הסיבוב נותרו לחבורה של עופר רחימי עוד שלושה משחקי בית ורק משחק חוץ אחד, חשוב מאוד בשבוע הבא נגד בני הרצליה, והם רוצים להמשיך במומנטום מול הקהל הביתי, שצפוי להגיע בכמות יפה לרוממה מחר. עוז בלייזר ישוב לסגל אחרי הפציעה בברכו שמנעה ממנו לשחק עם נבחרת ישראל בפגרה האחרונה. "אני מאוד שמח על הניצחון האחרון אך התחתית עדיין צפופה מאוד", אמר רחימי לקראת המשחק, "אנחנו מגיעים בשיא המוכנות ורואים רק את הניצחון. אני מצפה לראות את הקהל שלנו ממלא את רוממה באווירת שישי צהריים נהדרת".

בדיוק כמו מכבי חיפה, גם הפועל אילת מגיעה למשחק עם רצף של שני ניצחונות, אך לה יש מרווח משמעותי יותר מהמקום האחרון, ובאילת יודעים שהמשחק הנוכחי הוא ההזדמנות שלהם לעשות את הבריחה הגדולה מהתחתית ולהצמד למרכז הטבלה. מי שמגיע למשחק בכושר שיא, ואף יתכבד לפני ההתמודדות בתשורה מתנת המועדון הביתי, הוא עמית שמחון, שבסיבוב הקודם קלע חמש שלשות בדרך ל-21 נקודות מול האקסית. באילת מקווים לקבל משחק טוב ראשון מאריק גריפין, שלא מוכיח את עצמו מאז שהצטרף לפני כחודש.

עמית שמחון שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
פוגש את האקסית בכושר מצוין. שמחון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully