וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד בעקבות ספסולו מול פ.ס.ז'

אחרי שהכוכב הוולשי קיבל רק 14 דקות בפריס, בספרד מדווחים שזה היה "הקש ששבר את גב הגמל" מבחינתו והוא יבקש לעזוב בקיץ. המועמדות העיקריות להחתימו: מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן

one

האם גארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה? ייתכן מאוד שכן. ב"אל קונפידנסיאל" הספרדי מדווחים היום (חמישי) שהכוכב הוולשי שהגיע לבלאנקוס תמורת סכום עתק יעזוב את הקבוצה בתום העונה, כאשר מה ש"שבר את גב הגמל" מבחינתו היה ספסולו במשחק הגורלי ביום שלישי מול פריס סן ז'רמן, כששחקנים כמו לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו פותחים על חשבונו. לבייל, שהצטרף לריאל מדריד ב-2013, יש חוזה במועדון עד 2022, כך שהבלאנקוס יכולים "לעשות קופה" על השחקן שנרכש תמורת כ-100 מיליון יורו בזמנו, כאשר המועמדת העיקרית להחתים אותו היא מנצ'סטר יונייטד.

עוד בנושא

דיווח: גארת' בייל "התפוצץ מזעם" ולא הודה לאוהדי ריאל מדריד
ליגת האלופות: ריאל מדריד עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על פריס סן ז'רמן

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יעזוב בקיץ? גארת' בייל/רויטרס

על פי "דון באלון", בייל, שחווה את עונתו הרעה ביותר בריאל מדריד, "התפוצץ" מרוב כעס כששמע שזידאן הותיר אותו מחוץ להרכב אמש, והחליט לעזוב את הבלאנקוס עם תום העונה, מתוך כוונה לשוב לפרמיירליג. גם באיירן מינכן כבר הוזכרה כמועמדת לנסות ולרכוש אותו.

בייל שבר את שיאו של בקהאם כשחקן הבריטי עם הכי הרבה הופעות בליגה הספרדית, אך פתח רק ב-13 משחקי ליגה העונה והוחלף בתשעה מתוכם. שחקנים כמו איסקו, לוקאס ואסקס ואסנסיו רשמו יותר הופעות מהוולשי הפציע שקיבל מזידאן רק 14 דקות במשחק הכי חשוב העונה שהסתיים בצורה מתוקה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully