וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' בייל "התפוצץ מזעם" ולא הודה לאוהדי ריאל מדריד

בספרד טוענים שהוולשי זעם כל כך ששוב נותר על הספסל מול פריס סן ז'רמן ובסיום המשחק, כשכל חבריו ניגשו אל היציעים, הוא מיהר לחדר ההלבשה וכבר החליט לעזוב את הבלאנקוס בסיום העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שעברו את פריס סן ז'רמן בדרך לרבע גמר ליגת האלופות אמש (שלישי), הודו כל שחקני ריאל מדריד לאוהדים שעשו את דרכם לפריס - כולם, חוץ מאחד: גארת' בייל. בתקשורת הספרדית טוענים שהוולשי מיהר לחדר ההלבשה, עדות נוספת לתסכול הרב שהוא חש לאחרונה.

כמו במשחק הראשון מול מוליכת הליגה הצרפתית, גם אתמול בייל החל על הספסל, ונשלח לכר הדשא רק בדקה ה-76, כשהחליף את קארים בנזמה. עוד קודם לכן הוא נתפס מפהק על הספסל, וכשנקרא על ידי זינדין זידאן להיכנס, עשה זאת באיטיות מופגנת.

על פי "דון באלון", בייל, שחווה את עונתו הרעה ביותר בריאל מדריד, "התפוצץ" מרוב כעס כששמע שזידאן הותיר אותו מחוץ להרכב אמש, והחליט לעזוב את הבלאנקוס עם תום העונה, מתוך כוונה לשוב לפרמיירליג. גם באיירן מינכן כבר הוזכרה כמועמדת לנסות ולרכוש אותו.

"אני מכבד את כל השחקנים, וגם את גארת'", אמר זידאן עם תום המשחק. "זה נכון שהוא החל על הספסל במשחק הראשון וגם בשני, אבל זה לא משנה. הוא שחקן חשוב מאוד".

עוד בנושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על פריס סן ז'רמן
שמינית גמר ליגת האלופות: ליברפול ופורטו נפרדו ב-0:0, האנגלים בשלב הבא
בופון: "טוטנהאם זה גמר? תראו איך הסתיימו הגמרים האחרונים שלנו"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מחליף את קארים בנזמה. AP
נגמר הסיפור? בייל מחליף את בנזמה/AP

מספרי המשחק

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השני אי פעם שמוצא את הרשת בתשעה משחקי ליגת אלופות רצופים, אחרי רוד ואן ניסטלרוי שעשה זאת ב-2003.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש בכל משחקי ליגת האלופות הענה - 12 שערים בשמונה משחקים.

* לרונאלדו יש כבר 57 שערים בשלבי הנוקאאוט של הצ'מפיונס. אחריו ליאונל מסי עם 38 ותומאס מולר עם 21.

* זוכרים שדיברו על "משבר" של רונאלדו? הפורטוגלי, ששוב סתם פיות, כבש 15 שערים בתשעת המשחקים האחרונים.

* ריאל מדריד כבשה ב-22 משחקים רצופים באלופות, מאז ה-0:0 מול מנצ'סטר סיטי לפני שנתיים. יש רק שני רצפים ארוכים מזה: ריאל בעצמה כבשה ב-34 משחקים רצופים בין 2011 ל-2014, ברצלונה עשתה זאת ב-29 משחקים בין 2009 ל-2012.

* ריאל מדריד העפילה לרבע הגמר בפעם השמינית ברציפות. רק ברצלונה (10) רשמה רצף ארוך מזה בליגת האלופות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קיילור נבאס שוער ריאל מדריד עם דני קרבחאל. רויטרס
הישג מרשים. קרבחאל חוגג עם נבאס/רויטרס

* אחרי שספג כרטיס צהוב הערב, סרחיו ראמוס עבר את פול סקולס והפך לשיאן הכרטיסים של ליגת האלופות בכל הזמנים עם 37.

* דני קרבחאל השווה את רצף משחקי האלופות הארוך ביותר ללא הפסד בכל הזמנים (24), והשתווה לנאני ולפטירס אברה, שעשו זאת במדי מנצ'סטר יונייטד לפני שמונה שנים. קרבחאל לא הפסיד במפעל כבר שלוש שנים.

* ריאל מדריד אף פעם לא הפסידה במשחק בו מתאו קובאצ'יץ' פתח בהרכב (15 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-17 משחקים).

* קארים בנזמה הפך לצרפתי השלישי שמגיע ל-100 הופעות בליגת האלופות (תיירי הנרי 112, פטריס אברה 108).

* תחת זינדין זידאן, ריאל מדריד ניצחה ב-12 מ-16 משחקי הנוקאאוט שלה בליגת האלופות.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"מה החלק שלי? כמו תמיד". זידאן/רויטרס

ציטוטים

מאמן ריאל זינדין זידאן, שעמד תחת לחץ גדול בתקופה האחרונה לנוכח הכישלון בליגה, אמר בסיום: "ידענו שלא סגרנו סיפור במשחק הראשון, היה קשה מאוד היום, מול יריבה חזקה, אבל מבחינה טקטית שיחקנו טוב מאוד. הדבר החשוב היה לשחק גבוה, למנוע מהיריבה לפתח את המשחק שלה. מבחינה כללית הגיע לנו לנצח במשחק, והגיע לנו לעלות לרבע הגמר. אנחנו יכולים להמשיך ולעשות דברים יפים".

זידאן נאלץ לפתוח בלי שחקני מפתח כמו מודריץ' וקרוס, אבל הצליח לנצח למרות החיסורים. "היה לי קשה מאוד לבחור את ההרכב, אבל זה ככה תמיד", אמר זידאן, "כל מי ששיחק שיחק טוב, וזה מה שחשוב. בייל? הוא רוצה לשחק יותר, אבל יש לנו עוד הרבה משחקים, ונרצה להמשיך להצליח. הוא שחקן חשוב".

זידאן סיפק שהיה מסופק: "הגישה הייתה טובה. לחצנו מההתחלה, היה משחק מושלם. למרות כל השינויים ניצחנו במגרש קשה. מה החלק שלי? כמו תמיד. אני פה כדי להציב את השחקנים ולהכין אותם טוב, אבל בסוף אלה השחקנים שמנצחים. זה המפתח".

על החולשה של פ.ס.ז': "בברנבאו הם עשו עבודה טובה מאוד. בבית קצת פחות, אבל גם בגלל שאנחנו עשינו עבודה טובה. אולי ההרחקה שינתה את המשחק".

סרחיו ראמוס נראה מאושר במיוחד בסיום למרות שיא הכרטיסים המפוקפק אליו הגיע, ואמר: "אנחנו האלופה המכהנת של הליגה הזו ואנחנו רוצים להגן על התואר. אף אחד מעולם לא זכה בליגת האלופות שנתיים ברצף לפנינו, אז למה שלא נעשה ת'ריפיט?"

ראמוס הוסיף ש"זה אף פעם לא נינוח כמו שזה נראה מרחוק. היה משחק אינטנסיבי מאוד, היה מאמץ פיזי גדול ואף פעם אי אפשר להיות רגועים בשלבים כאלה מכריעים ומול קבוצות כאלה איכותיות". כמו כן, הוא הודה ש"ריאל חזרה ליהנות מכדורגל. קיבלנו בחזרה את תחושת הווינריות שלנו, ואנחנו כל כך נהנים ממנה". לבסוף, הוסיף ראמוס עקיצה קטנה לפ.ס.ז' כשהתבקש להתייחס לאמירה של קיליאן אמבפה לפני המשחק, לפיה "פ.ס.ז' רוצה לשלוח מסר לעולם". על כך אמר ראמוס: "הם שלחו מסר לעולם, אבל זה פשוט היה מסר רע".

מתאו קובאצ'יץ' התמוגג ואמר: "אני נמצא בריאל שנה שלישית, וכל פעם מדהים אותי מחדש הסוויץ' שאנחנו עושים בליגת האלופות. זה בלתי ייאמן, זה כאילו המועדון הזה נולד כדי לשחק בליגת האלופות".

צפו בחגיגות של ריאל בחדר ההלבשה

פרשנויות

כמובן שהראשון לקבל מחמאות מהפרשנים והתקשורת הספרדית היה כריסטיאנו רונאלדו. ב"מארקה" מנו את השיאים הגדולים שרשם ואת אלו שמחכים בפינה, וציינו בכותרת ש"רונאלדו הוא בן אלמוות". סטיבן ג'רארד הוסיף ש"הרעב של רונאלדו לכיבוש שערים הוא דבר חסר תקדים. זה פשוט מדהים".

גם זינדין זידאן וקאסמירו עמדו במוקד. "זידאן הוכיח לכולם בצמד המשחקים הזה שהוא עדיין גאון הכדורגל שחשבנו שהוא", נכתב עליו ב"אס". "קאסמירו שוב הפגין משחק מלא ביטחון במרכז השדה, ושוב הוכיח שהוא אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בכדורגל העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully