וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "טוטנהאם זה גמר? תראו איך הסתיימו הגמרים האחרונים שלנו"

השוער שהפסיד שלושה גמרים עם יובנטוס התבדח לפני הגומלין מול טוטנהאם (ד', 21:45, ספ' 5) ולא חושש שיהיה זה משחקו האחרון בליגת האלופות: "אני אופטימי מטבעי". פוצ'טינו רוצה ליהנות

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים07/03/2018
טוטנהאם
  • סון (39)
2:1
  • (64) היגוואין
  • (67) דיבאלה
יובנטוס
ספורט 1

    אחרי 2:2 מרתק במשחק הראשון, אולי המשחק הטוב ביותר של שלב שמינית הגמר עד כה, טוטנהאם ויובנטוס תפגשנה מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) לקרב על כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות. שתי הקבוצות נמצאות בכושר מצוין ומחזיקות במאזן משותף של 31 משחקים משותפים ללא הפסד במסגרות מקומיות. כעת הן יקוו להמשיך את את רצף ההצלחות גם על הבמה היוקרתית מכולן.

    זה יהיה הביקור הראשון אי פעם של הגברת הזקנה בוומבלי, היא חוזרת ללונדון לראשונה מאז 2012 (תיקו עם צ'לסי) ותנסה להשיג שם ניצחון ראשון אי פעם. גונאסלו היגואין, שכבש צמד וגם החמיץ פנדל במפגש הראשון, חוזר לסגל אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה. בניגוד אליו, מריו מנדז'וקיץ' פצוע וייעדר, כמו חואן קואדרדו ופדריקו ברנרדסקי. מן העבר השני סרז' אורייה מושעה בשל צהובים וקירן טריפייר יחליפו. טוטנהאם, שהוכיחה אופי כאשר חזרה מפיגור כפול בטורינו, רוצה לחזור לרבע הגמר לראשונה מעונת 2010/11, גם אז עברה קבוצה איטלקית (מילאן). בכלל, המאזן שלה מול קבוצות מארץ המגף הוא לא רע - שלושה הפסדים בלבד ב-16 משחקים.

    הארי קיין באימון טוטנהאם. רויטרס
    ג'יג'י בופון השווה אותו לגבריאל באטיסטוטה. הארי קיין/רויטרס

    מאוריסיו פוצ'טינו הקדיש חלק נכבד ממסיבת העיתונאים לקראת המשחק לדוידה אסטורי, שחקנה המנוח של פיורנטינה ונבחרת איטליה. "אני שולח את תנחומי לכולם וחושב שזו טרגדיה ענקית", אמר, "פגשתי אותו לפני חמש שנים בגלל שרציתי להחתים אותו בסאות'המפטון, ישבתי איתו במשך שלוש שעות. הוא היה ילד נהדר, אדם נהדר, מקצוען נהדר ושחקן נהדר". פוצ'טינו חווה מוות של שחקן כאשר אימן את אספניול, ודני חארקה מת במהלך אימון טרום עונה. "זה קשה, קשה לבין איך דברים כאלה קורים", אמר.

    על המשחק אמר: "אנחנו צריכים להרגיש חופשיים. אם נעשה את זה ונהנה מהמשחק, נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ויהיה לנו סיכוי לנצח. אנחנו קבוצה אמיצה עם אנשים מאוד חיוביים שאוהבים אתגרים. אני חושב שהיגואין הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, כמו קיין. אנחנו מכירים את הכישרון שלו טוב מאוד ולא תמיד קל לעצור אותו".

    ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס במסיבת עיתונאים. רויטרס
    רק אל תזכירו לו גמרים. ג'יג'י בופון/רויטרס

    ג'אנלואיג'י בופון, שמקווה לשמור על רשת נקייה בפעם ה-50 בקריירה בליגת האלופות, נשאל במסיבת העיתונאים האם המשחק מול טוטנהאם הוא כמו גמר עבור יובנטוס והתבדח: "גמר? תראו איך הסתיימו האחרונים שלנו. לטוטנהאם יש יכולות מגוונות. זו קבוצה שאוהבת לתקוף ויוצרת בעיות רבות, אבל הסגנון הזה גם מאפשר לנו הזדמנויות. תהיה חוויה לצופים". השוער לא שכח גם את חברו המנוח דוידה אסטורי, לו ספד בהתרגשות ביום ראשון, ואמר: "היה לנו הכבוד להכיר את דוידה והדרך הטובה ביותר לזכור אותו היא להיות מקצוענים ולהמשיך לשחק. במקרים רבים בחיים אתה צריך להמשיך הלאה, אחרת הטרגדיה משתלטת עליך".

    בופון גם התייחס להשוואות בין הארי קיין לגבריאל באטיסטוטה ואמר: "אני חושב שזו השווה ראויה, יש ביניהם הרבה מן המשותף. קיין פשוט יוצא מן הכלל ב-18 החודשים האחרונים. אין ספק שנכון לעכשיו הוא בין שלושת החלוצים הטובים בעולם. אתה יכול לספוג שער אחד מול טוטנהאם כשיש מולך את קיין, דלה עלי וכריסטיאן אריקסן. לספוג שניים זה יותר מדי. המשחק האחרון שלי בליגת האלופות? לא חשבתי על זה, אני אופטימי מטבעי. אני מקווה שזה לא המשחק האחרון של יובנטוס העונה במפעל".

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully