וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אם הפסדנו לנס ציונה, מה אני יכול להגיד על אפס?"

7.3.2018 / 13:35

מכבי תל אביב הלחוצה מתכוננת לאנאדולו אפס, ספאחיה מתעקש ש"אין לנו בעיות בחדר ההלבשה" ומכחיש שביקש חיזוק: "ההנהלה תומכת בי". סוני ווימס: "חשוב לנו לנצח את כל המשחקים שנותרו"

one

מכבי תל אביב המעורערת ערכה היום (רביעי) אימון מסכם לפני הטיסה לטורקיה לקראת המשחק מחר מול אנאדולו אפס (19:30, ערוץ 10 ו-5HD) במסגרת היורוליג. הצהובים יזכו לאבטחה כבדה בטורקיה.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים וארבעה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים, שכללו תבוסה ביתית לצסק"א, הפסד מביך לנס ציונה בליגה ומפלה כואבת בגמר הגביע. המאמן נבן ספאחיה אמר באימון היום: "ספגנו הפסד כואב מאוד מול נס ציונה, אבל אין לנו בעיות בחדר ההלבשה, ניסינו לשנות כמה דברים בימים האחרונים. אני יכול להגיד שאחרי ההפסד כולם דווקא מתאמצים ועובדים יותר, השחקנים מגיבים טוב. בכל מקרה אנחנו חייבים למצוא דרך לצאת מהמצב הזה".

עוד בנושא

שופט הכדורסל גילי כהן הושעה לשישה שבועות בעקבות פרשת ספאחיה
המשבר במכבי תל אביב מעמיק: "יש חשש שהמצב של העונה שעברה יחזור על עצמו"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו לא מצליחים לקלוע ליי אפ פשוט". ספאחיה/ברני ארדוב

כזכור, נבן ספאחיה ביקש מההנהלה לחזק את הסגל, אך בקשתו נדחתה על ידי ההנהלה. "האם צריך חיזוק? אני מקווה שכולם יהיו בריאים ובכושר טוב, אי אפשר לדעת מתי ואם נצטרך עוד שחקן גם לא ביקשתי להביא שחקן אחר", טוען המאמן, "יחד עם זאת, לא הלכתי להנהלה וביקשתי להחליף את נוריס קול. אני לא יודע מאיפה המידע הזה לגבי השחרור של נוריס, זו לא אמת ולא מבין למה אנשים מדברים על זה".

- ספר על השיחות עם ההנהלה. אתה מרגיש שאתה זוכה לתמיכה מהם?

"ההנהלה תומכת בי ואני מרגיש תמיכה מהם, ברור שאף אחד מאיתנו לא מרוצה מהשבועיים האחרונים, זה נורמלי ומובן שאף אחד לא מרוצה מזה. בכל מקרה אני אדם חזק ויכול לקחת הרבה על הכתפיים שלי, אבל אני מקבל מהם תמיכה".

ומה לגבי ההפסדים? "הסיבה להפסדים? אי אפשר להפריד בין הפן המקצועי והמנטלי, זה ביחד. ראו את זה מול נס ציונה. אנחנו לא מצליחים לקלוע ליי אפ פשוט, לעשות דברים מסוימים. אנחנו חייבים לחשוב איך לגרום לשחקנים לחזור לשחק כמו ששיחקו. אני יכול להגיד שהייתי במצבים קשים בעבר הרבה פעמים, כך שהניסיון, בלי קשר לרזומה שלי ב- NBA, יעזור לנו לעבור את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, נוריס קול. ברני ארדוב
מי ייקח אחריות? קול וג'קסון/ברני ארדוב

המאמן נשאל אם הוא דואג שחניכיו יספגו הפסד נוסף, מול אפס המדורגת אחרונה בבית ביורוליג, ועל כך השיב: "אני לא דואג מראש שנפסיד, זו לא הדרך, אלא אני מתכונן כמה שיותר טוב במטרה לנצח. כמובן שצריך לדאוג מה יקרה, כי ספגנו שלושה הפסדים רצופים. אני לא מחפש תירוצים, אני מנהל את המערכת המקצועית וצריך לדאוג להתאוששות ולחזור למסלול הנכון, לשחק כדורסל טוב כמו שהראינו שאנחנו מסוגלים לשחק. יש לנו 12 ניצחונות ביורוליג ולכן כל משחק הוא חשוב. היה לנו רצף הפסדים, המשחקים לא קלים, לא הצגנו משחקי כדורסל טובים, אבל זה לא יימשך ככה תמיד, הכדורסל הפחות טוב. אפס היא קבוצה שונה, אבל אם הפסדנו לנס ציונה, מה אני יכול להגיד על אפס?".

סוני ווימס שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
מפגש מסקרן מול האקסית. סוני ווימס/GettyImages

ארגין עתאמן מאמנה של אנאדולו אמר לקראת המשחק: "אכפת לנו מהמשחק עם מכבי תל אביב, זו יריבה רצינית. אנחנו רוצים לנצח משחקים כאלו גם אם אין לנו סיכוי להגיע לפלייאוף. אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב בטורקיה כרגע".

סוני ווימס שיפגוש את האקסית אותה עזב בבושת פנים בעונה שעברה, אמר: "זה יהיה משחק קשה. אנחנו מודעים לכך שאין לנו סיכוי מתמטי להעפיל לשלב הבא ביורוליג, אבל חשוב לנו להציג יכולת טובה ולנצח את המשחקים שנשארו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully