וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר במכבי תל אביב מעמיק: "יש חשש שהמצב של העונה שעברה יחזור על עצמו"

5.3.2018 / 9:03

ההפסד הביתי לנס ציונה הגביר את הלחץ במועדון הצהוב, גורם: "הדור המבוגר לקח צעד אחורה, כך שכולם יודעים על מי האחריות". דיברתולומאו: "תקראו לזה משבר, לאנשים יש זיכרון קצר"

one

1. המשבר של מכבי תל אביב העמיק אמש (ראשון) לאחר שהקבוצה ספגה הפסד נוסף, הפעם מול עירוני נס ציונה (85:76) בתצוגה חלשה במיוחד בהיכל. שמעון מזרחי היה הנציג היחיד מההנהלה אמש, אולם ראשי הקבוצה מאוד לא מרוצים לאחרונה מהקבוצה, כאשר בהנהלה ישוחחו היום עם ספאחיה במטרה למצוא פתרון איך לצאת מהמצב.

בדומה לעונה שעברה, לא מעט קרחות נראו אמש ביציעים כאשר רק כ- 2,000 אוהדים הטריחו את עצמם להיכל. גורם המעורה בפרטים סיפר : "יש לא מעט שיחות בהנהלה לאחרונה, הם ממש לא יודעים מה לעשות וממש לא מרגישים טוב עם מה שקורה, הייתי מגדיר את זה אפילו שהם די מפוחדים. הם לא מדברים על החלפת מאמן, אבל פוחדים מאוד שהמצב הגרוע של הקבוצה בעונה שעברה יחזור על עצמו וחושבים איך לעצור את זה. השנה הדור המבוגר לקח צעד אחורה כך שכולם יודעים על מי האחריות הפעם", הסביר הגורם.

התקריות האחרונות של נבן ספאחיה לא מוסיפות שלווה לראשי המועדון, כאשר התנהלותו הלחוצה והקללות שסינן ספאחיה לא מצאו חן בעיני ההנהלה, ששוחחה עימו וביקשה ממנו למתן את התנהגותו.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרגיש את הלחץ מתגבר. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

2. ספאחיה עצמו גם חש מתוסכל, זאת לאחר שביקש חיזוק בעמדת הגארד אולם בהנהלה לא קיימו את בקשתו. כבר כמה שבועות שנוריס קול והמאמן ספאחיה לא מסתדרים. קול מרבה להתלונן על המאמן, שלא אהב את היחס והגערות של ספאחיה בפגישות, וחשב שהוא ראוי לקרדיט נרחב יותר מהמאמן. אולם מספר שחקנים זרים אחרים הלינו על המאמן בשיחות בחדר ההלבשה.

כזכור, לאחר ההפסד בגמר הגביע גברו התלונות בחדר ההלבשה, כשגורמים בחדר ההלבשה העידו כי "אחרי ההפסד בגביע ספאחיה פשוט איבד את אמון השחקנים. את הישראלים ספאחיה מזמן איבד, אבל ברגע שהוא איבד את האמריקאים זה גרם לבעיה, זה בא לידי ביטוי על המגרש, ששחקנים נראים פשוט חסרי מוטיבציה".

ספאחיה מודע למשבר האמון , כשהיחסים הבעייתיים של המאמן עם השחקנים נותנים את אותותיהם, הפעם המאמן העדיף לא להחמיר את המצב והתבטא בזהירות בחדר ההלבשה, כשהוא אמר לשחקנים בשיחה: "אני לא מאשים אף אחד אבל נצטרך לחזור לאימונים ולדעת לשחק טוב יותר".

אמש, כדקה וחצי לסיום במהלך פסק הזמן, הייאוש על פניו של ספאחיה ניכר היטב, והוא השתהה טרם ניגש לשחקניו. "כבר לא נשאר מה לעשות, זה היה דקה וחצי לסיום. אני אף פעם לא נכנע, פשוט אמרתי להם להמשיך לשחק ושאני מצפה שיבואו לאימון טוב יותר", השיב המאמן כשהוא נשאל על כך בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב, טאליב זאנה, שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
לא חושב שזה משבר. דיברתולומאו, משמאל/ברני ארדוב

3. ומה אמרו השחקנים? ג'ון דיברתולמאו, שיצא רק כשעה לאחר סיום המשחק, סיכם: " נכון שאנחנו לא בשיא הכושר עכשיו ולא משחקים כדורסל טוב ומגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים , אם את רוצה לקרוא לזה משבר את יכולה. אבל לאנשים זיכרון קצר, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק באיסטנבול ואם נחזור משם עם ניצחון הדברים יראו טוב יותר".

על רצף ההפסדים אמר הקפטן: "משחקים קשים, הפסדים כואבים, אנחנו לא מרוצים מהצורה שבה אנחנו משחקים לאחרונה אבל בסופו של יום אפשר להשתמש בזה כדלק חוץ מזה לא עוזר לנו להסתכל לאחור".

"יכול להיות שזה שילוב של דברים, גם מנטליים, לפעמים הכדורים הולכים לאיבוד, זה לא תירוץ, אני והגארדים האחרים חייבים לטפל טוב יותר בכדור, פעמים רבות איבודי הכדור גורמים לנו להראות כקבוצה הגנתית רעה יותר משאנחנו. בנס ציונה אמרו שזה הלך קל יותר ממה שחשבו מולנו? הם מרגישים טוב הערב, שיחקו טוב, השיגו ניצחון חוץ, מגיעה להם הזכות להרגיש מרוצים מהמשחק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully