וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט הכדורסל גילי כהן הושעה לשישה שבועות בעקבות פרשת ספאחיה

איגוד השופטים העניש בחומרה את כהן לאחר שהתראיין על הרחקת מאמן מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע ואמר ש"גם אם הייתי שומע את הדברים, לא הייתי מציין זאת בדוח". כהן התנצל בפני חבריו השופטים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

איגוד השופטים הודיע היום (רביעי) כי שופט הכדורסל גילי כהן הושעה לשישה שבועות מפעילות לאחר דיון משמעתי שנערך בעניינו. בנוסף נגזר על כהן השעיה של חצי שנה על תנאי, ובסיום הדיון התנצל על מעשיו ובפני חבריו.

כהן הועמד לדין לאחר שהתראיין בעקבות אירועי חצי גמר גביע המדינה, ללא אישור איגוד השופטים, וצוטט כאומר "גם אם הייתי שומע את הדברים, לא הייתי מציין זאת בדו"ח" בהתייחסו לקללות שהשמיע כלפיו מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה במשחק מול מכבי אשדוד.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם עמי ביטון. ברני ארדוב
הוא לא שמע. ספאחיה עצבני/ברני ארדוב

כזכור, ספאחיה הורחק במהלך המשחק וצעק מספר פעמים לעבר השופטים בכלל וכהן בפרט "פאק יו". למרות זאת, הדבר לא צוין בדו"ח, שכן כהן טען שהוא לא שמע את הדברים. ספאחיה הועמד לדין בעקבות צילומי הטלוויזיה שהראו כי קילל. המאמן נקנס וקיבל עונש הרחקה.

מהאיגוד נמסר ש"איגוד השופטים העמיד את השופט גילי כהן לוועדת משמעת בעקבות הפרות משמעת ופגיעה בחבריו השופטים. כהן פנה בבקשה לעסקת טיעון מאחר בהודה בעבירות שיוחסו לו ואיגוד השופטים נענה לכך. כהן הורחק משיפוט לתקופה של 6 שבועות ובנוסף קיבל עונש על תנאי של חצי שנה על עבירת משמעת לתקופה של שנה. כהן התנצל בפני חבריו השופטים, חברי ההנהלה ויו"ר איגוד השופטים גוני צחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully