וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ברבע הגמר לראשונה מ-2008/09, קלופ: "עשינו את העבודה"

מאמן המייטי רדז היה מרוצה בתום התיקו המאופס מול פורטו, שהיה שווה כרטיס לשלב הבא: "הגענו בגישה יוצאת מהכלל, שמרנו על רצינות". איקר קסיאס ערך את הופעתו האחרונה בליגת האלופות?

מאמן ליברפול יורגן קלופ, מוחמד סלאח. רויטרס
לא היה זקוק לו הערב. קלופ וסלאח/רויטרס

מכונת ההתקפה של יורגן קלופ שבתה הערב (שלישי), אבל אחרי ה-0:5 של ליברפול בפורטוגל במשחק הראשון, גם התיקו המאופס בגומלין מול פורטו הרגיש מתוק כמו ניצחון. המייטי רדז העניקו מנוחה למוחמד סלאח (עלה ל-16 דקות מהספסל) והשלימו העפלה ראשונה לרבע גמר ליגת האלופות מאז עונת 2008/09, אז הדיחו בשמינית את ריאל מדריד (עם השער ההוא של יוסי בניון) ואת איקר קסיאס. גם הפעם האיש בין הקורות היה קסיאס, שערך את מה שתהיה ככל הנראה הופעתו האחרונה בקריירה בליגת האלופות.

עוד בנושא

שמינית גמר ליגת האלופות: ליברפול ופורטו נפרדו ב-0:0, האנגלים בשלב הבא
ליגת האלופות: ריאל מדריד עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על פריס סן ז'רמן
כריסטיאנו רונאלדו מסרב לעצור, סרחיו ראמוס רשם הישג מפוקפק

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
נפרד? איקר קסיאס/רויטרס

"עשינו את העבודה שלנו הערב", אמר בסיום יורגן קלופ המאושר, "זה לא היה המשחק הכי מרגש בעולם אבל שלטנו בו, הגענו לכמה מצבים ושמרנו על רשת נקייה. אני די בטוח שאין הרבה משחקים מהסוג הזה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. היינו צריכים לשמור על רצינות ועשינו את זה. כמובן, רצינו לנצח את שני המשחקים בשלב הזה. כשאתה רואה משחק כזה אתה תמיד אומר 'נו באמת, קצת יותר', אבל שיחקנו טוב והכל בסדר. הגישה שלנו הייתה יוצאת מהכלל".

ג'ורדן הנדרסון: "זה שעברנו זה הכי חשוב, כמובן שרצינו לנצח אבל צריך לתת קרדיט לפורטו על ההופעה שלה. הגענו לחלק המכריע של העונה, החודשים הקרובים חשובים מאוד לקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו בתקופה האחרונה והתוצאות יגיעו. לא משנה לי אם אפגוש קבוצה מאנגליה בשלב הבא, כולן טובות כרגע. נהיה מוכנים בכל מקרה".

לוריס קאריוס: "לוקח כמה שנים להפוך לשוער ראשון יציב. אני צריך להחזיר על הביטחון שאני מקבל מהמאמן. אני עדיין צעיר וצריך להמשיך לעבוד קשה. הפוקוס שלנו הוא על מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. זה משחק גדול מאוד ואחרי שנעבור אותו נחכה ליריבה ברבע הגמר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully