וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: מנצ'סטר יונייטד חזרה מ-2:0 ל-2:3 מול קריסטל פאלאס

השדים האדומים נקלעו לפיגור מפתיע משערים של טאונסנד (11) וואן אנחולט (48) אך הגיבו עם כיבושים של סמולינג (55), לוקאקו (76) ומאטיץ' (91). סאנצ'ס ופוגבה ניהלו ויכוח סוער על הדשא

ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד חזרה הערב (שני) מפיגור של 2:0 לניצחון 2:3 על קריסטל פאלאס. זאת במסגרת המשחק שנעל את משחקי המחזור ה-29 באנגליה. נמניה מאטיץ' הבקיע את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בדקה ה-91 והקבוצה של זו'זוה מוריניו שוב ניצבת במקום השני (62 נק') במרחק שתי נקודותל מליברפול השלישית.

קריסטל פאלאס עלתה ליתרון הראשון בתולדותיה בפרמיירליג מול השדים האדומים בדקה ה-11. זאת אחרי שאנדרוס טאונסנד בעט מקצה הרחבה, הכדור פגע בויקטור לינדולף, הטעה את השוער ונכנס פנימה. בדקה ה-48 פטריק ואן אנחולט ההולנדי מצא את עצמו לבד בתוך רחבת מנצ'סטר יונייטד והכניע בקלות את דויד דה חאה בדרך ליתרון 0:2.

פול פוגבה עם אלכסיס סאנצ'ס שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סאנצ'ס ופוגבה בוויכוח סוער/רויטרס

הקאמבק של הקבוצה ממנצ'סטר החל בדקה ה-55 לאחר שאנטוניו ולנסיה העלה כדור לרחבה וכריס סמולינג נגח פנימה. בדקהה-76 אלילת המזל סידרה לשדים האדומים את השוויון: אלכסיס סאנצ'ס שיגר כדור לכיוון השער על סף הרחבה, הכדור פגע בחשקן הגנה והמשיך לקורה. מקורת השער הכדור נהדף לעברו של רומלו לוקאקו שניצב ליד השער והבלגי השווה מקרוב ל-2:2. סאנצ'ס, אגב, נראה מתווכח במהלך המשחק עם כוכב נוסף של השדים האדומים, פול פוגבה.

בדקה ה-91 הגיע שער ניצחון דרמטי לזכות החבורה שלמוריניו כשנמניה מאטיץ' הניף רגל גבוהה מחוץ לרחבה ושיגר כדור חזק לרשת של קריסטל פאלאס ששקועה מתחת לקו האדום. שער ראשון של מאטיץ' העונה. 2:3 דרמטי למנצ'סטר יונייטד בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נמניה מאטיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) חוגג עם כריס סמולינג. רויטרס
הכובשים. סמולינג חוגג עם מאטיץ' ניצחון דרמטי/רויטרס

ספרד: סלטה ויגו ניצחה 1:2 את לאס פלמאס

צפו בתקציר המשחק

במשחק שנעל את המחזור ה-27 בספרד סלטה ויגו ניצחה 1:2 את לאס פלמאס וטיפסה למקום התשיעי בטבלה. דווקא לאס פלמאס שהגיעה למשחק מעודדת אחרי התיקו מול ברצלונה במחזור הקודם, עלתה ליתרון בדקה ה-53 משער של אריק אספוזיטו. סלטה הגיבה עם שערים של ג'וני (62) ופאבלו הרננדס (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully