וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן: "הרגשנו שזו לא מכבי תל אביב שאנחנו רגילים להתקל בה"

5.3.2018 / 9:31

עירוני נס ציונה חגגה ניצחון שני בהיסטוריה על הצהובים, וראשון בחוץ, אך הקפטן נשאר עם הרגליים על הקרקע: "הרגשתי שמכבי לא באה לשחק ברמה שהיא יכולה. אנחנו עדיין לא עם הראש למעלה"

one

ארבע שנים וארבעה חודשים חלפו מאז הפעם הראשונה שמכבי תל אביב ועירוני נס ציונה נפגשו, אז, בתחילת עונת 2013/14, הדהימה נס ציונה הקטנה 71:72 את הצהובים. מאז הפסידו הכתומים בשמונה משחקי עונה סדירה, שלושה משחקים ברבע גמר הפלייאוף בעונת 2014/15 ובחצי גמר גביע המדינה בעונת 2015/16. אמש (ראשון) הם עצרו רצף של 12 הפסדים למוליכת הטבלה ערב המחזור, וניצחו אותה לראשונה בביתה 76:85.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן חוגג. ברני ארדוב
טל דן/ברני ארדוב

הכתומים הביסו את הצהובים 33:50 במחצית השנייה, כולל 13:26 ברבע השלישי, אז הפכו את המשחק ולקחו עליו שליטה. מעל כולם במשחק היה הגארד קאליף וואייט שצלף 23 נקודות ב-23 דקות, כולל שתי שלשות מטורפות במהלך הרבע השלישי, כשגם טאליב זאנה עם 15 נקודות וגארי בראון עם 12 רשמו משחק טוב מאוד. בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מאלישי כדיר שקלע 8 נקודות, הוסיף 5 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים.

"לא חשבתי שניתקל בכזאת סיטואציה, היה כיף לשחק גם פה וגם במשחק הקודם", אמר הקפטן טל דן, שקלע 11 נקודות, על היכולת של היריבה וגם של הפועל ירושלים, אותה ניצחו הכתומים במחזור הקודם, "הרגשנו שזו לא מכבי שאנחנו רגילים להתקל בה, ככה גם היה נגד ירושלים, שמח שהמזל נפל לצד שלנו. הרגשתי שמכבי לא באה לשחק ברמה שהיא יכולה, חשק או לא חשק אני לא נכנס לצרות שלהם, לנו יש את הצרות שלנו". על התוספת שהביא לקבוצה קאליף וואייט אמר דן: "קאליף מוסיף עוד יצירתיות, עוד אחד שיוצר גם לאחרים וגם לעצמו, זה יתרון גדול שהוא איתנו. הוא מוסיף לנו גם קליעה וגם מנהיגות, הוא לוקח את הכדור כשצריך לעשות סל".

למרות הניצחון, נס ציונה עדיין נמצאת משחק אחד בלבד מעל המקום האחרון בטבלה, כשבשבוע הבא היא מארחת את המוליכה החדשה, הפועל חולון. דן יודע כי אסור להם עדיין להביט לעבר הפלייאוף: "אנחנו עדיין לא עם הראש למעלה, יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להתחיל לחשוב בכיוון הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully