וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון שוב בפסגת הליגה: "המקום הראשון לא יושב לנו בראש"

5.3.2018 / 9:22

הסגולים קטפו את ראשות הטבלה, המקום בו סיימו את העונה שעברה. טי ג'יי קליין, שהצטיין מול אשדוד: "טענו את הבטריות לאחרונה, יש עוד סיבוב שלם ויותר, אי אפשר להסתכל כל כך רחוק"

one

זה לקח 18 מחזורים העונה, קצת יותר מבשנה שעברה, אבל אלופת העונה הסדירה מאשתקד, הפועל חולון, חזרה אמש (ראשון) למקום הראשון בטבלת ליגת העל. הקבוצה של דן שמיר הביסה בצורה מרשימה 88:105 את מכבי אשדוד וניצלה את הפסד הבית המפתיע של מכבי תל אביב כדי לחלוף על פניה, כשבעוד שבועיים מגיעים הצהובים להיכל בחולון לשחזור גמר הגביע.

חולון ואשדוד ניהלו קרב יריות מרשים - 29 שלשות קלעו הקבוצות ביחד, המספר השני הכי גבוה בתולדות ליגת העל, כשרק מכבי תל אביב ורמת השרון בעונת 2004/5 מצליחות לקלוע יותר במשחק אחד, 30 שלשות. הקבוצה של דן שמיר קיבלה שישה שחקנים בספרות כפולות, מתוכם ארבעה שחקנים ישראלים, כשהכוכב הגדול של הסגולים, גלן רייס ג'וניור מסתפק במשחק סולידי של 12 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

"יש הרבה דברים חיוביים בתקופה הזאת", סיפר טי ג'יי קליין שרשם את משחקו הטוב ביותר בחולון עם 16 נקודות, "חיכינו כל כך הרבה לגביע, וזה עלה לנו במשחק החשוב בגרמניה, ושיחקנו שם מצוין. טענו את הבטריות בשבועיים האחרונים וחזרנו טוב לאימונים, התקדמנו ככל שהשבוע התקדם. חבטנו בהם בפנים בתחילת המשחק, והספסל בא והמשיך את הריצה. יש לנו כל כך הרבה נשקים, שלושה מנהלי משחק מצוינים, במיוחד גלן וטו, יש הרבה שחקנים עם תפקידים ברורים. הם עושים עבודה טובה לשים אותנו במצבים מסוימים". על ההשתלבות שלו בחולון והעלייה למקום הראשון סיפר קליין: "מהרגע שהגעתי לכאן קיבלו אותי בידיים פתוחות, יש הרבה חבר'ה מבוגרים שקיבלו אותי מצוין. זאת שנה ראשונה שלי אחרי הקולג', אני עובר פה שינוי מסוים. כקבוצה המקום הראשון לא יושב לנו בראשו, יש עוד סיבוב שלם ויותר. אי אפשר להסתכל כל כך רחוק".

שחקן הפועל חולון טי ג'יי קליין. ברני ארדוב
טי ג'יי קליין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully