וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "פגשנו הערב קיר, אני מתוח על הספסל ולפעמים מגיב בעצבנות"

מאמן מכבי תל אביב נשמע מיואש אחרי ההפסד הביתי לנס ציונה: "לכולם יש אחריות, כולל לי". מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "לא נתנו להם כבוד". קטש אחרי ההפסד להרצליה: "סף השבירה נמוך"

one

האווירה בהיכל מתחילה להזכיר יותר ויותר את עונת הנפל הקודמת. מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד בכורה מעירוני נס ציונה (85:76) והפגינה יכולת חלשה מאוד. המאמן נבן ספאחיה שוב הרבה לבוא בטענות לשופטים והשאלה היא האם לצוות המקצועי יש את הפתרונות הנדרשים כדי לצאת מהמצב.

ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את נס ציונה על הניצחון. לצערי פגשנו היום קיר, קשה לי להסביר מה קרה לשחקנים היום. אני לא יכול להאשים שחקן אחד או שניים, הם שיחקו מבולגן מאוד. לכולם יש אחריות, כולל אני. נצטרך למצוא את הדרך לצאת מזה ולהמשיך לחשוב חיובי. בכל המשחקים האחרונים הפסדנו באולם הביתי שלנו וזה קשה לי אישית כי יש לנו את האוהדים הטובים באירופה. זה כואב לי באופן אישי להסתכל עליהם, אבקש מהאוהדים סבלנות ומבטיח להם שנצא מזה".

הקרואטי המשיך ואמר: "כשראיתי את התגובות של השחקנים האיכותיים שלי לא יכולתי להגיד להם כלום. הם איבדו כדורים פשוטים, החטיאו זריקות נוחות. אין פה קשר לשיטה שלנו אלא זה סוג של משבר, אין צורה להגדיר זאת אחרת. אני מתוח מאוד על הספסל ולפעמים מגיב בעצבנות. אני אף פעם לא מרים ידיים, אבל כשנותרה דקה אחת לסיום והם לקחו פסק זמן, רק ביקשתי מהשחקנים שיסיימו את המשחק ופשוט יחזרו לאימון מחר טובים יותר. תמיד שואלים אותי אחרי הפסדים אם הייתי מכניס שחקן כזה או אחר למה הוא לא שיחק והאם הוא יכול היה לשנות לנו את המשחק. פייר עייף מאוד, ובלי קשר נמצא ביכולת פחות טובה בתקופה האחרונה. יש לו תוכנית אימונים קצת שונה מהאחרים עכשיו".

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרומן עם השופטים נמשך. ספאחיה/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח נדב זילברשטיין נשמע מאושר והכריז: "לא נגזים, אבל זה ניצחון מאוד חשוב. אני מאוד שמח מהדרך שאנחנו עושים מתחילת השנה. היינו לא טובים, אבל הקבוצה הזו גדלה משבוע לשבוע ומשחקת כדורסל מצוין משני הצדדים. הגנתית היינו שם מהיום הראשון, אבל היה קשה לנו הגנתית. עשינו היום משחק יוצא מהכלל, מאוד ממושמעים, שלטנו בקצב המון דקות, ועשינו רבע שלישי הגנתי מדהים".

לדברי זילברשטיין:"לא באתי לתת כבוד, אלא לנצח, ככה הייתי כל הקריירה שלי. אמרתי לחבר'ה שלנו במחצית שאנחנו נותנים להם יותר מדי כבוד. היינו נורא סטרילים, שיחקנו בלי מגע יותר מדי, לא מספק פיזי. ברגע שהרמנו את זה וקצת את רמת הביצוע שלנו בהתקפה עשינו".

על קאליף וואיט שהוביל את הקלעים עם 23 נקודות עם 6 מ-7 לשלוש אמר המאמן: "קאליף עוזר לנו המון, הוא מוריד לנו עומס משאר הגארדים שלנו. הכי חשוב הוא עושה את הגבוהים שלנו בפיק אנד רול הרבה יותר טובים והם באים לידי ביטוי. אלישי וטאליב עשו עבודה יוצאת מן הכלל, גם טל דן".

עוד באותו נושא

נס ציונה השפילה 76:85 את מכבי ת"א בהיכל, הפסד לקטש בבכורה בירושלים

לכתבה המלאה

קטש: "צריך לעבוד על הרבה דברים"

צפו בתקציר המשחק

עודד קטש חווה בכורה מאכזבת על הקווים של הפועל ירושלים. האלופה נכנעה 66:78 לבני הרצליה ושוב הפגינה יכולת חלשה. קטש אמר לאחר המשחק: "מה שקורה לא קשור רק לכדורסל. זה גם עניינים מנטאליים. הייתה תחושה שסף השבירה מגיע נמוך. צריך לעבוד על זה".

מנגד, המאמן המנצח אריק שיבק: "שיחקנו עם הרבה שכל. עם הרבה סבלנות. הייתה התעלות של כמה שחקנים מרכזיים בקבוצה שזה התפקיד שלהם".

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
הבין לאן הגיע. קטש./נועם מושקוביץ

דן שמיר אחרי הניצחון על אשדוד: "יותר קל לרכב על הצלחות"

צפו בתקציר הניצחון של חולון על אשדוד

הפועל חולון ניצלה את ההפסד של מכבי תל אביב כדי לטפס למקום הראשון בטבלה. מחזיקת הגביע הטריה הביסה בביתה 88:105 את מכבי אשדוד שלא עמדה בקצב ההתקפי של חולוניה.

המאמן המנצח דן שמיר אמר בסיום: "לא ציפיתי ולא ידעתי למה לצפות, מאמנים לא יודעים למה לצפות אחרי כזאת פגרה. לפחות לפי איך ששיחקנו חזרנו עם הרבה אנרגיות, כמו שאתם פחות או יותר מבינים, יותר קל לרכב על הצלחות מאשר לצאת ממשברים. לפני שבועיים עשינו משהו שצריך לדעת לעבוד כדי לנצל אותו, וכולם עשו מה שהם צריכים כדי שנעשה משחק טוב.

"החזקנו את אשדוד על 4 ריבאונדים בהתקפה, אם אתם זוכרים את הבעיות שלנו בריבאונד ההגנה בתחילת העונה, הספסל שלנו עשה 52 נקודות, והחמישייה עשתה 53 נקודות. הנתון הזה מעיד על הדרך שעשינו, יש הרבה עבודה כדי להמשיך לרכב על הגל החיובי ולא לעשות שטויות".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
ובמקום הראשון. דן שמיר/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד בראד גרינברג נשמע מאוכזב ואמר: "קשה להשאר איתם כשהם קולעים כל כך בקלות. היינו חייבים לשחק עם הרכבים שאנחנו לא רגילים אליהם, וזה יצר פער. היה להם יתרון מדהים בנקודות בצבע, הם קלעו בקלות במתפרצות. האחוזים שלהם היו מצוינים, הם שיחקו מצוין ואנחנו לא הצלחנו להשאר בקצב שלהם. היה לנו מזל במחצית הראשונה, סק וקמרון קלעו 8 שלשות, אבל הם לא יקלעו 8 שלשות כל מחצית. היה לנו בעיות באימונים, אלכס פצוע מאז מכבי תל אביב, בן רק הגיע וסק היה חולה ולא היה אמור לשחק. הייתי בשוק שהוא שיחק. מגיע הרבה כבוד לחולון, דן עושה עבודה מצוינת.

גרינברג הוסיף: "בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו פעמיים נגד מכבי ונגד חולון, הקבוצות הכי טובות, היה לנו צ'אנס בגביע ולא הצלחנו. זה לוח המשחקים, אנחנו משחקים מול קבוצות טובות, לא שיחקנו מספיק טוב כדי להתחרות, אבל התחרינו די טוב נגד מכבי. יש לנו משחק ביתי בשבוע הבא, וחשוב שנוכל לעשות שבוע טוב של אימונים, אני מקווה שאלכס יחזור ויהיה לנו סגל מלא באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully