וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "זו תקופה קשה". תיירי הנרי עזב בעצבים את אולפן הטלוויזיה?

מנג'ר ארסנל ספג הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות, והודה: "צריך ששתי קבוצות לפנינו יתרסקו, אבל החשש העיקרי כרגע הוא איך לנצח משחקים". דיווחים שכוכב העבר עזב את האולפן לפני הסיום

ספורט 1

ארסנל שקעה הערב (ראשון) לשפל חדש, כשרשמה הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות לראשונה מאז 2002. התותחנים נכנעו 2:1 בברייטון (הפסד שמיני ב-2018) והם רחוקים לא פחות מ-13 נקודות מהמקום הרביעי, כשעבור ארסן ונגר, ששוב שמע את מחאות הקהל, היה זה הפסד 150 בפרמיירליג. באנגליה דווח כי תיירי הנרי עזב בזעם את אולפן סקיי לפני שריקת הסיום ולא העניק פרשנות בסיום.

"כמעט בלתי אפשרי לסיים בארבע הראשונות", הודה ונגר בסיום. "אנחנו רחוקים מדי, זה יהיה קשה מאוד. צריך ששתי קבוצות יתרסקו, לא רק אחד, אבל כרגע יש לנו חששות אחרים, כמו איך לנצח משחקים. היינו פאסיביים היום, יש לנו בעיות ביטחון עצמי. היה קשה להתאושש ממה שקרה לנו בשבוע שעבר, זו תקופה קשה. אני יכול להבין את התסכול".

ונגר טען כי ההפסד למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה הוא אחת הסיבות ליכולת החלשה היום: "אם אתה לא זוכה זה מוציא הרבה שליליות. התקשינו להיכנס לעניינים מבחינה פיזית, וגם מנטלית. ביצענו טעויות בהגנה, היה חסר לנו חדות ורעננות".

עוד בנושא:

ארסנל החלשה הפסידה 2:1 בברייטון

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מיואש. ונגר/רויטרס

על משחק שמינית גמר הליגה האירופית מול מילאן ביום חמישי אמר המנג'ר הצרפתי: "חשוב שנתאושש מנטלית ופיזית, הוצאנו הרבה אנרגיה מול מנצ'סטר סיטי וניתן היה לראות את זה היום".

בתקשורת הבריטית המשיכו לבקר את ונגר. הנרי ווינטר מ"טיימס" צייץ: "אם ארסן באמת אוהב את ארסנל, ואין ספק שהוא אוהב, הוא צריך לעשות מה שטוב למועדון ולהתפטר. בעבר הוא הרים את ארסנל, כיום הוא גורר אותה למטה עם העקשנות שלו, חוסר היכולת שלו לצרף מנהיגים ולסדר את ההגנה. הגיע הזמן ללכת".

פטר צ'ך לקח אחריות וצייץ: "אם אתה רוצה לנצח משחק חוץ בליגה הטובה בעולם השוער שלך לא יכול לספוג שני שערים כפי שאני ספגתי. זה לא אפשרי. הקבוצה לחמה אבל הנזק היה גדול מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully