וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הצניחה החופשית של ארסנל נמשכת אחרי הפסד 2:1 בברייטון

ארבעה הפסדים רצופים לתותחנים, לראשונה מאז אוקטובר 2002, והם רחוקים כבר 13 נקודות מהמקום הרביעי. כיאל שיחק שלוש דקות כמחליף, דאנק ומארי כבשו למנצחת שעלתה למקום ה-10

ספורט 1

המחזור ה-29 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם עוד מפלה של ארסנל, שהפעם הפסידה 2:1 לברייטון המשתפרת שהמשיכה להתרחק מהתחתית הלוהטת. התותחנים רחוקים כבר 13 נקודות מהכרטיסים לליגת האלופות ונראה שיסתפקו שוב בליגה האירופית, אלא אם כן יזכה במפעל הזה העונה.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
מיואש. ארסן ונגר/רויטרס

ברייטון - ארסנל 1:2

התקופה האיומה של התותחנים נמשכת. אחרי שתי השלישיות שספגה ארסנל ממנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה ובליגה, היא נוצחה הפעם בידי ברייטון וסופרת ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות (לראשונה מאז אוקטובר 2002) ולא פחות משמונה הפסדים ב-2018. מחאת האוהדים נגד המנג'ר הצרפתי נמשכה, אבל את השחפים זה לא עניין. ברייטון נראית טוב בתקופה האחרונה וסופרת שבעה משחקים ללא הפסד, כולל שלושה ניצחונות רצופים (בבית) בכל המסגרות.

הבלם לואיס דאנק כבש בדקה השביעית אחרי שגיאה של פטר צ'ך ביציאה לכדור קרן, והחלוץ הוותיק גלן מארי נגח את השני בדקה ה-26 אחרי תגובה רעה של השוער הצ'כי. פייר אמריק אובמיאנג רק צימק עם הסטה בעקב לבעיטה של גרניט ג'אקה בדקה ה-43. בירם כיאל נכנס בדקה ה-87 וסייע לחבריו לשמור על התוצאה גם בשבע דקות של תוספת זמן, בעוד תומר חמד שוב לא נכלל בסגל. ברייטון עלתה למקום ה-10 ורחוקה כבר שבע נקודות מהקו האדום, ונגר המיואש עם הפסד מספר 150 בפרמיירליג.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני ברייטון חוגגים עם גלן מארי. רויטרס
בדרך הנכונה להישארות. שחקני ברייטון חוגגים/רויטרס
אוהדי ארסנל עם שלטים נגד ארסן ונגר. רויטרס
המחאה נגד ונגר בעיצומה. אוהדי ארסנל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully