וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הקרב הגדול: מלחמת אתלטיקו וברצלונה על גריזמן עולה מדרגה

באתלטיקו טוענים ש"הוא בעצמו עוד לא יודע מה יעשה בקיץ", בברצלונה רומזים, ובריאל מודאגים מ"התרגיל המכוון". החלוץ שוב במוקד לפני משחק הצמרת (17:15, ערוץ 50). וגם: סקנדל המרחב האווירי מעל ביתו של מסי

one

"אתלטיקו מדריד תכריע הערב אם יש לנו ליגה". כך קראה הכותרת בעיתון הספרדי המוביל "מארקה" הבוקר, לקראת המשחק הקריטי בין ברצלונה לקולצ'ונרוס (ראשון, 17:15, ערץ 50). בין השתיים מפרידות חמש נקודות, ונראה שכל תוצאה פרט לניצחון חוץ תקרב את ברצלונה בצורה משמעותית אל עבר הזכייה באליפות.

מי שירכז את מירב תשומת הלב במשחק הוא ללא ספק אנטואן גריזמן. החלוץ מצוי בכושר נפלא וכבש לא פחות משבעה שערים בשני המשחקים האחרונים של אתלטיקו, אבל הערב חובת ההוכחה מוטלת עליו, ולא רק בגלל שמעולם לא כבש בקאמפ נואו, אלא גם (ואולי בעיקר) בגלל שהוא נחשב מטרת רכש עיקרית של בארסה לקיץ הקרוב.

"אני לא יכול לנבא את העתיד", אמר אמש מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה ספק ברמיזה כשנשאל על עתידו של גריזמן ועל האפשרות שיחבור להתקפה הקטלנית של ברצלונה. "בכל מקרה, הייתי מעדיף שמחר הוא לא יכבוש וישמור תחמושת למשחקים הבאים. הוא שחקן נפלא, אבל כרגע הוא שחקן של אתלטיקו מדריד ואנחנו חייבים להיות מודעים לאיום שהוא יהווה עלינו".

עוד בנושא

דמבלה ככל הנראה יתחיל על הספסל, סימאונה סוף סוף ינצח את ברצלונה?
לפני הגומלין מול פ.ס.ז': ריאל מדריד ניצחה 1:3 את חטאפה, צמד לרונאלדו
במדריד מתלהבים: "רונאלדו בכושר מפלצתי. הוא מגיע חמוש לפריס"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ה-כוכב של המשחק. גריזמן/רויטרס

אם ברצלונה אכן תחליט ללכת על גריזמן בקיץ, היא תצטרך להוציא 100 מיליון יורו על סעיף השחרור לבדו. כך או כך, אתלטיקו מנסה לשכנעו להישאר. פיליפה לואיס אמר אמש ש"אצלנו קבוצה שלמה משחקת אך ורק בשבילו, והוא מאושר. אני מדבר איתו מדי יום ויודע שהוא מאושר כאן. לכן אני מאמין שהוא יישאר שחקן אתלטיקו לעוד הרבה שנים. אני בטוח שהוא עוד לא קיבל החלטה ושהוא עדיין לא יודע מה יעשה בקיץ".

אגב, ב"מארקה" ציטטו גורם בריאל בעילום שם שהביע דאגה מכך שהחיזורים של ברצלונה אחר גריזמן גוברים בתזמון "מכוון", רגע לפני המפגש בין הקבוצות. "הבלאנקוס מקווים שזה לא עוד תרגיל של ברצלונה", נכתב שם.

ברצלונה מתכוננת היטב למפגש מול גריזמן, אבל כמובן שגם בצד השני אתלטיקו תנסה להצר את צעדיו של ליאונל עד כמה שניתן. מסי אוהב מאוד את המפגשים מול הקולצ'ונרוס: במהלך הקריירה הוא כבש מולם לא פחות מ-27 שערים, הכי הרבה מול כל קבוצה שאינה סביליה. חוסה חימנס מאתלטיקו אמר לפני המשחק ש"לא משנה כמה אתה לומד אותו, לא חשוב שאתה תמיד יודע מה הוא הולך לעשות, זה תמיד מסתיים עם כדור ברשת. שיחקתי מולו למעלה מ-30 פעמים בקריירה, אני מכיר כל מהלך שלו, מדקלם את דוח הסקאוטינג שלו תוך כדי שינה, ועדיין לא מסוגל לעצור אותו. זה מה שהופך אותו לגדול בכל הזמנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד לפני ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
27 שערים בקריירה מול אתלטיקו. מסי מול דייגו גודין במפגש קודם/רויטרס

אגב, ההכנות של מסי למשחק הופרעו עם תקרית דיפלומטית ביזארית למדי: דובר שדה התעופה 'אל פראט', הסמוך לביתו הפרטי של ליאונל מסי, טען אמש בראיון לכלי התקשורת המקומיים כי התוכנית להרחיב את שדה התעופה ואת המרחב האווירי שלה תקועות משום ש"אסור להמריא ואסור לעבור מעל הבית של ליאונל מסי. אין לזה שום תקדים בעולם, אבל זה המצב".

הטענה הזו לא אומתה, אך גררה גל של ביקורות כלפי הפרעוש בספרד. אחרי שהדבר הובא לידיעתו של מסי הוא הכחיש, כמובן, ודרש התנצלות פומבית שאכן הגיעה הבוקר. "לא התכוונו לערב את ליאונל מסי בכל הנושאים השנויים במחלוקת סביב שדדה התעופה. אנחנו יכולים לומר שמסי מעולם לא העביר אלינו שום בקשה או דרישה", נמסר מדוברות שדה התעופה.

עוד בברצלונה: על פי דיווח ב"מירור" האנגלי, פפ גווארדיולה נחוש להחתים את אנדרס אינייסטה במנצ'סטר סיטי בקיץ לעונת פרישה. רק לאחרונה חתם אינייסטה על חוזה לכל החיים בברצלונה, אולם הצטרפותו של פיליפה קוטיניו שמשחק על אותה משבצת גרמה לירידה מסוימת במעמדו.

מפת שדה התעופה לצד ביתו של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully