וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המענקים: אם יגיע לאירופה, כץ לא יחלק הסכום באופן שווה

4.3.2018 / 6:39

שיטת החישוב של בעלי הפועל חיפה תעניק כ-7,000 דולר לשחקני ההרכב, שחקני ספסל או יציע יקבלו הרבה פחות. בן בסט לא התאמן, איבנציץ' צפוי להחליפו בהרכב בדרבי. גם סויסטדט ייעדר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה נערכים לדרבי שייערך הערב מול מכבי חיפה, אבל בצל המשחק ישנה התפתחות בנושא פרשת המענקים. הבעלים יואב כץ החליט להעביר עוד השבוע את ההסכם חתום לשחקנים, אולם החליט לא לחלק באופן שווה את המענקים במידה והקבוצה תגיע לאירופה. על פי שיטת החישוב שלו, שחקני שייכלל בסגל ולא ישחק יקבל מחצית מהסכום בלבד, לעומת שחקן שנטל חלק במשחק. על פי החישוב החדש, שחקן ספסל קבוע יקבל כ-3,500 יורו בלבד עבור הגעה לאירופה. הרף המקסימלי אותו יוכלו לקבל השחקנים יהיה קצת פחות מ-7,000 דולר. שיטת החישוב מחושבת כך: מספר הנקודות שיצטברו מעבר ל-40 יחולקו בין השחקנים באמצעות חישוב פשוט. שחקן שפתח בהרכב או נכנס כמחליף, יצטברו לזכותו 100 אחוז מהנקודות שנצברו במשחק. שחקן שישב על הספסל יקבל מחצית מהסכום ושחקן שישב ביציע לא יקבל מענק בכלל. כפי שכבר פרסמנו, כץ מקצה בסך הכל עד 125 אלף יורו לחלוקה בין השחקנים אם זו תגיע לאירופה.

עדן בן בסט לא התאמן אתמול ומי שיחליפו בהרכב הוא יוסיפ איבנצ'יץ'. לאחר האימון המסכם יתברר האם החלוץ יהיה בסגל. כזכור, גם רסמוס סויסטדט ייעדר למרות שאינו סובל מפריצת דיסק. הוא התבקש לנוח כשבוע לפני שיחזור לפעילות. קלינגר אמר אתמול לשחקנים: "לא עשינו משחק גדול בדרבי האחרון, אבל אני שמח על רוח הלחימה ועל ההתאוששות שלכם. משחק שני מול אותה קבוצה בארבע ימים מצריך כוח מנטלי וגם פיזי".

עוד בנושא

חגיגות בהפועל חיפה אחרי הדרבי בגביע: "חיפה אדומה"
קלינגר: "בשבוע שעבר בכינו יחד, והיום נחגוג ביחד"

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
ייכלל בסגל? עדן בן בסט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully