וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש ירק לעבר אוהדי מכבי חיפה. קלינגר: "עושים עונה ענקית"

1.3.2018 / 22:55

תקרית בין הבלם הרומני לאוהדים הירוקים. מאמן הפועל חיפה מאושר מההעפלה לחצי גמר הגביע: "בשבוע שעבר בכינו יחד והיום נחגוג יחד". רוטן: "אולי הייתי מביא שינוי אם הייתי נכנס לשחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תמונת חצי גמר גביע המדינה הושלמה הערב (חמישי) עם העפלתה של הפועל חיפה אחרי 1:1 בגומלין מול מכבי חיפה וניצחון בזכות שערי חוץ במפגש רבע הגמר (2:2 כאורחת במשחק הראשון). האדומים קיבלו מתנה גדולה מעומרי גלזר, שסידר שוויון לאלון תורג'מן בדקה ה-45 אחרי שער יתרון של שלומי אזולאי (21), והמשיכו את העונה הנהדרת שלהם עם חצי גמר ראשון מאז 2004. הירוקים יסיימו עונה עגומה ללא סיכוי לתואר ויתמקדו עכשיו בפלייאוף התחתון, שם הם עוד עלולים להסתבך במאבק נגד הירידה. בסיום המשחק נרשמה תקרית לא נעימה, כאשר גבריאל תמאש התעמת עם אוהדי מכבי חיפה, קילל אותם וירק לעברם.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה (מימין) לאחר עימות עם אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא רגוע. גבריאל תמאש בסיום/יוסי ציפקיס

מעבר לאכזבה המובנת מאליה על ההדחה, מכבי חיפה נאלצה גם להתמודד עם הטעות הקשה של גלזר. השוער הצעיר שילם את המחיר והוחלף לפני המחצית השנייה על ידי אוהד לויטה, שעשה עבודה טובה.

המשתתפות בהגרלת חצי הגמר ביום שני (17:00, תא הכבוד באצטדיון רמת גן, שידור חי בוואלה! ספורט): הפועל רעננה, עירוני קרית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל חיפה. המשחקים ייערכו ב-30 וב-31 למרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה חוגג עם הצוות. יוסי ציפקיס
"אני ווינר ורוצה לנצח". קלינגר/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "אני מרגיש גאווה גדולה שעם כל הקשיים שעברו עלינו גם השבוע וגם במהלך המשחק, גם גל אראל היה עם חום כל היום, גם עדן שהיינו צריכים להחליף אותו. גאווה גדולה לראות את הקהל הזה ואת השחקנים. אנחנו עושים עונה ענקית ולהתאושש ממה שעשינו בשבוע שעבר זה לא פשוט. אני גאה ואוהב מאוד את השחקנים שלי. בשבוע שעבר בכינו ביחד והיום נחגוג ביחד. העבודה שלי היא להרים את השחקנים אחרי מצבים קשים. אני יודע להרים את השחקנים, אני יודע לעשות את העבודה הזו. אני מרגיש את היחסים שלנו כל כך קרובים. אני רואה שהם לוקחים ללב תבוסה כמו שספגנו ואני יודע איך להרים אותם. זה תיקו? זה ניצחון כפול, בגביע צריך לעבור שלב. בדרבי כזה כשלמכבי חיפה זה המשחק האחרון שלה העונה, כי היא לא תרד ליגה, אז זה קשה. התקשינו בהתחלה. אחר כך השתלטנו על המשחק. חבל שמקסים לא כבש ועשה 1:2, אבל אנחנו אוהבים אותו והכול בסדר.

"אני חושב שאנחנו רואים מה שמתרחש בליגה. רואים מה שקורה בבאר שבע וזוכרים מה שהיה במכבי תל אביב ובית"ר. כל הגדולות עברו משברים, אנחנו עברנו נפילות רגעיות. עברנו נפילה במחזור האחרון, זה לא מאפיין אותנו. זה קורה, אנחנו בני אדם. זה קורה, אפשר להפסיד. לא היינו צריכים להפסיד, אבל זה קורה. צריך לדעת לקחת את הדברים בפרופורציות. אני לא לוקח את הדברים קשה, אבל אני ווינר ורוצה לנצח. חבל שהמצב של מקסים לא נכנס, רציתי שהוא יכבוש שער ניצחון כי זה מגיע לו. יש לנו קשיים, אנחנו סוחבים את השחקנים שלנו. אני שמח שהצלחנו להביא שני זרים, הם שני שחקנים לגיטימיים לקבוצת צמרת. איבנצ'יץ' עשה משחק גדול, הוא הרג את מכבי בלחץ ובמהירות שלו. יש לנו בעיות, עדן פצוע, עם תורג'י אנחנו סוחבים וגם עם גילי יש בעיות. אנחנו קטנים ורוצים לצאת גדולים".

פרד רוטן: "יצרנו המון מצבים בשני המשחקים והיינו אמורים להעפיל, אבל זה לא קרה וחבל. אולי הייתי מביא שינוי אם הייתי נכנס לשחק בעצמי. הייתי חייב להחליף את גלזר, אבל הוא טוב והוא עוד יחזור. אנחנו מקצוענים, צריך לדעת לקבל החלטות כאלה. נצטרך להמשיך להילחם ולנסות להשיג נקודות. זה מאוד מאכזב עבור השחקנים, אבל אנחנו רוצים להישאר בליגה וזה המאבק כרגע".

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה עם אלון תורג'מן. יוסי ציפקיס
רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה עם אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס
דור מלול שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
דור מלול שחקן הפועל חיפה/יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים שלהם. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים שלהם/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully