וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש: "אוהדי מכבי זרקו עליי מצת". חגיגות בהפועל: "חיפה אדומה"

2.3.2018 / 7:06

בתגובה לעימות, הבלם טען הלילה כי אוהדי מכבי חיפה ניסו לפגוע בו. השחקנים שפכו מים על קלינגר, ברסקי: "אנחנו בעונה חלומית". שיימן ובאר שבע סיכמו: השיחות יימשכו לאחר חצי הגמר. סויסטדט מושבת לשבוע

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שמחה גדולה פרצה בהפועל חיפה בסיום הדרבי, בו רשמה הקבוצה העפלה ראשונה לחצי הגמר מאז 2004, אז גברה הקבוצה על הפועל תל אביב ונעצרה בגמר בתבוסה 4:1 לבני סכנין. השחקנים המתינו לניר קלינגר דקות ארוכות בחדר ההלבשה, וכשהגיע לשם שפכו עליו דלי מים. קלינגר שר ורקד עם השחקנים ששרו: "כולם יודעים שחיפה אדומה", ו"חג פורים", כשעל המקהלה ניצח הבלם גבריאל תמאש שהצליח לשיר, לפחות באופן חלקי, בעברית.

הרומני התעמת אתמול עם אוהדי מכבי חיפה ומאוחר יותר לקח את המיקרופון ושר ששירים בגנות הירוקים, כפי שכבר עשה בעבר. בעקבות טענות של הירוקים, במועדון בדקו את הסוגיה עם הבלם כשטען כי זרקו לעברו מצת שפגעה בו. "האוהדים של מכבי חיפה זרקו לעברי מצת. לא יכולתי שלא להגיב", אמר תמאש לאנשי הפועל חיפה. "יריקה? ירקתי על הרצפה, לא על האוהדים. אפשר לראות את זה". במועדון הבהירו כי תמאש יחתום בשבוע הבא על החוזה החדש, לאחר שיואב כץ חתם על ההסכם ויעביר אותו גם לשחקן וסוכנו. במקביל, המגן שמואל שיימן שוחח עם אנשי הפועל באר שבע באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הצדדים סיכמו כי הנושא הצדדים ינסו לסגור את החוזה באזור חג הפסח, כלומר החל מסוף החודש, זאת על מנת שלא לעורר עניין במקביל למאבקי הצמרת ולהמשך המאבק בגביע. חצי הגמר ייערך מיד בצאת החג הראשון ונראה כי השיחות ייפתחו לאחריו.

עוד בנושא

הפועל חיפה עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 1:1 עם מכבי חיפה
במהלך המשחק: גבריאל תמאש ירק לעבר אוהדי מכבי חיפה
פרד רוטן מסביר: מדוע החלפתי את גלזר אחרי הטעות הגדולה

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
יספוג עונש? תמאש חוגג אחרי התיקו/יוסי ציפקיס

"אנחנו בעונה חלומית, רוצים להמשיך את זה וללכת עד הסוף", אמר אתמול רוסלן ברסקי שלאחרונה הובהר לו כי ייתכן ויזומן למחנה אימונים שכולל את הסגל הרחב של נבחרת אוקראינה. "אם אני אנדרייטד? אני לא מתעסק בזה בכלל, כי זאת העונה הראשונה שלי בליגה. אני רוצה לעבוד קשה, אני מרגיש מוערך על ידי המאמן שלי. וזה מה שחשוב. ניר נתן לי דקות ואני עושה הכל כדי להצדיק את זה".

בקבוצה החמיאו אתמול ליוסיפ איבנצ'יץ' שלא כבש אבל היה מעורב מאוד במשחק ההגנה. "הוא לא הפסיק לעבוד מהרגע שנכנס. זה החילוף ששינה את המשחק", אמרו בחיפה. דור מלול ספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק מול אשדוד, אבל מי שייעדר מהדרבי הקרוב הוא רסמוס סויסטדט. הקבוצה קיבלה לפני המשחק אתמול את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר, ממנה עולה כי הוא לא סובל מפריצת דיסק, אבל יזדקק למנוחה של כשבוע ימים. עדן בן בסט ייבדק היום בעקבות הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully