וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין דז'קו: "מסתבר שאנחנו לא כאלה גרועים כמו שכולכם חשבתם"

חלוץ רומא היה חסר מעצורים בראיון אחרי ה-2:4 הגדול על נאפולי: "שיחקנו כדורגל מושלם". הבוסני הפך לראשון אי פעם שכובש לפחות 50 שערים בשלוש מתוך חמש הליגות הבכירות של אירופה

ספורט 1

בווידאו: צפו בשער הניצחון של פאולו דיבאלה נגד לאציו

רומא היממה אתמול (שבת) את נאפולי וניצחה 2:4 בסן פאולו. מדובר בתוצאה מאוד מפתיעה, שכן מוליכת הטבלה האיטלקית הגיעה למשחק בכושר נהדר ועם 10 ניצחונות ליגה רצופים. במצב העניינים הנוכחי, נאפולי עדיין במקום הראשון עם 69 נקודות, אבל הודות לשער הניצחון של פאולו דיבאלה על לאציו, יובנטוס נמצאת אחריה עם 68 נקודות במקום השני ועם משחק חסר. אפילו תיקו יספיק לגברת הזקנה כדי לעקוף את המובילה, שכן היא מחזיקה ביחס שערים טוב יותר.

רומא עצמה חגגה עלייה למקום השלישי עם 53 נקודות. חלוץ הקבוצה, אדין דז'קו, היה נפלא עם צמד והחמיא לחבריו בסיום: "אנחנו לא כאלה גרועים כמו שכולכם חשבתם, אה? היו כאלה שחשבו שנפסיד כאן 5:0", אמר הבוסני, שהמשיך: "שיחקנו כדורגל מושלם נגד הקבוצה הכי מושלמת באיטליה. אני מאוד גאה בקבוצה שלנו. אני לא מסתכל על מה שהיה, עברנו שבועות לא קלים, אבל אני מקווה שעכשיו נצא לדרך חדשה. אני לא מחפש תירוצים, אני עושה הכל כדי שהקבוצה תצליח". דגז'קו אגב הפך לשחקן הראשון אי פעם שכובש לפחות 50 שערים בשלוש מתוך חמש הליגות הבכירות של אירופה - איטליה (50 שערים), גרמניה (66 שערים) ואנגליה (50 שערים).

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. רויטרס
חזרו לעצמם בדיוק בזמן. שחקני רומא חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully