וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: קטש חוזר לקווים נגד הרצליה, נס ציונה ביד אליהו

3.3.2018 / 16:32

מאמנה החדש-ישן של הפועל ירושלים יקווה לעבור את נועלת הטבלה למרות סגל חסר (19:30, 5+ לייב). קיין המושעה וג'קסון מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק נגד הכתומים (19:40, ספורט 5). חולון תארח את אשדוד, מכבי חיפה את הפועל תל אביב

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים בה הוצג עודד קטש כמאמן הפועל ירושלים

המחזור ה-18 בליגת העל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם ארבעה משחקים. עודד קטש ישוב לקווים כמאמן הפועל ירושלים שתארח בסגל חסר מאוד את נועלת הטבלה בני הרצליה (78:90 לירושלים בסיבוב הראשון בהרצליה). ללא דיאנדרה קיין המושעה ופייר ג'קסון שינוח, ואחרי התבוסה לצסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב תקווה לעבור בשלום את עירוני נס ציונה ביד אליהו (68:98 לצהובים בנס ציונה בסיבוב הראשון). הפועל חולון, השנייה בטבלה, תרצה להמשיך במומנטום כשתארח את מכבי אשדוד (106:109 לחולון באשדוד בסיבוב הראשון). מכבי חיפה תארח בביתה את הפועל תל אביב (74:95 לחיפה בגן נר בסיבוב הראשון).

הפועל ירושלים - בני הרצליה (19:30, 5+ לייב)

ארבעה ימי אימונים בלבד הספיק להעביר עודד קטש בהפועל ירושלים לפני משחק הליגה הראשון שלו נגד בני הרצליה, כשהמטרה של הקבוצה היא ברורה - זכייה באליפות. קטש קיבל סגל חסר במיוחד במשחקו הראשון כשהגארד בר טימור, שלא היה חלק מסגל הנבחרת בשל פציעה בקרסול, והפורוורד טרנס קינזי ששוב סובל מפציעה בגב כלל לא נרשמו. שחקן נוסף שנמצא בספק להתמודדות הוא הסנטר המתאזרח ריצ'רד האוול שלא הופיע למשחק האולסטאר בשל פציעת גב, ובמועדון ידעו רק לאחר האימון במוצאי שבת את מצבו המדויק. בירושלים מקווים כי גם בסגל חסר יוכלו לעבור את המשוכה של בני הרצליה בשלום.

לפגרת הנבחרת יצאה בני הרצליה עם הפסד ביתי מאכזב נגד הפועל אילת, והקבוצה של אריק שיבק חזרה אל המקום האחרון בטבלה. הרצליה אמנם נראתה טוב יותר בשבועות האחרונים עם ניצחונות על הפועל תל אביב ועירוני נהריה, אך ההפסד לאילת עצר את המומנטום שאפיין אותה, וכשלוח המשחקים שלה הוא לא מהקלים עד לסיום הסיבוב השני, מצב הלחץ בשרון רק עולה. עם זאת, בהרצליה מקווים לנצל את הסגל החסר של ירושלים, ולרשום ניצחון חוץ חשוב במאבקי התחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. רוני כנפו
קיבל סגל חסר. עודד קטש/רוני כנפו

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (19:40, משולב בספורט 5)

שלושה ימים בלבד אחרי התבוסה הקשה נגד צסק"א מוסקבה ביורוליג, במכבי תל אביב רוצים לחזור למסלול הניצחונות, כשברקע משחק חשוב מאוד נגד אפס אנדולו ביום חמישי הקרוב. כרגיל העונה במכבי, שני זרים נשארים מחוץ לסגל, כשהפעם שינוי אחד נכפה על המאמן נבן ספאחיה, כשהגארד דיאנדרה קיין לא נרשם בשל הרחקתו על ידי בית הדין בעקבות אירועי גמר גביע המדינה. אליו מצטרף גם פייר ג'קסון, ואת הקו האחורי יחזיקו נוריס קול, ג'ון דיברתולומאו ומייקל רול. במכבי מקווים לעבור את המשחק בצורה חלקה ולהתחיל להתכונן למשחק החשוב בטורקיה ברגל ימין.

היציאה המרשימה ביותר לפגרה הייתה של עירוני נס ציונה, שהפתיעה את הפועל ירושלים בביתה, ושוב יצרה פער מסוים במאבקי התחתית, אך ממש לא פער שיאפשר לצוות המקצועי של הכתומים לנוח בבטחה. נס ציונה לא התאמנה עם סגל שקרוב להיות מלא במהלך הפגרה כשהגארד גארי בראון כיכב במדי נבחרת פורטו ריקו במוקדמות אליפות העולם, הסנטר טאליב זאנה היה מהמצטיינים של ניגריה במוקדמות גם כן ואילו דקוואן קוק התאושש מהפציעה בגיד האכילס שכמעט מנעה ממנו לשחק נגד הפועל ירושלים. השלושה, לצד קאליף וואייט ישחקו נגד מכבי תל אביב, כשאלוף ההטבעות מהאולסטאר, ג'רון ג'ונסון, לא יירשם.

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזיק את הקו האחורי. מייקל רול/ברני ארדוב

הפועל חולון - מכבי אשדוד/באר טוביה (19:20, משולב בספורט 5)

העונה הפנטסטית של הפועל חולון קיבלה חיזוק משמעותי עם היציאה לפגרה, כשלמרות משחק חלש ושחקנים עייפים הצליחו השחקנים של דן שמיר לגבור על מכבי ראשון לציון בקאמבק הירואי ולשמור על המקום השני שלהם בפער ניכר מהפועל ירושלים. חולון הייתה אחת הקבוצות היחידות בליגה שהעניקה חופשה לשחקניה הזרים, וביחד עם השחקנים ששהו בסגל נבחרת ישראל, העביר דן שמיר שבוע שקט עד הימים האחרונים. עם שלושה זרים בלבד בסגל, כשחזרתו של קורי וולדן עדיין רחוקה מספר שבועות, ינסו הסגולים לרשום ניצחון חשוב על יריבה לצמרת ולהשאר חזק בתמונת המקום הראשון.

גם האימונים של מכבי אשדוד לא התקיימו כרגיל במהלך השבוע האחרון. מלבד נמרוד לוי שהיה בסגל הנבחרת, גם המאמן בראד גרינברג אימן את נבחרת קוסובו, ובמועדון חזרו רק בימים האחרונים לסגל כמעט מלא. עם היציאה לפגרה החתימה אשדוד את הסנטר האמריקאי בן מקאולי, שלא שיחק מפתיחת העונה, והוא יצטרף בחודש הקרוב לפחות עד שידעו במועדון האם דיוויד לאורי יוכל לחזור העונה לשחק או לא. סימן שאלה קיים סביב שיתופו של אלכס צ'וברביץ', שנפצע במחזור הליגה נגד מכבי תל אביב, ובמועדון אופטימיים לגבי סיכויי שיתופו.

נמרוד לוי, מכבי אשדוד. אדריאן הרבשטיין
יפתיע את חולון? נמרוד לוי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - הפועל תל אביב (19:50, משולב בספורט 5)

שלושה שבועות עברו מאז המשחק האחרון שערכה מכבי חיפה, והירוקים מגיעים אחרי הפגרה עם תוספת לסגל - הגארד טרבור ג'סקינס. הגארד הפנמי הצטרף לקבוצה במהלך השבוע, ויערוך את הבכורה שלו במדי הקבוצה כשחיפה ויתרה על המענק על ארבעה זרים ורשמה חמישה זרים בסגל למשחק. למרות הניצחון החשוב על נהריה, שקטע רצף של שבעה הפסדים, הקבוצה של עופר רחימי עדיין צמודה לבני הרצליה בירכתי הטבלה, ויודעת שהמשחק הנוכחי הוא הזדמנות לעשות צעד משמעותי במאבקי הירידה. "מחכה לנו משחק קשה נגד הפועל תל אביב, מכל ההיבטים, הם קבוצה איכותית ומאומנת היטב. אני מקווה שנוכל להשיג ניצחון נוסף, במיוחד עבור האוהדים שלנו", אמר רחימי לקראת המשחק.

הפועל תל אביב יצאה אל פגרת הנבחרת בצורה רעה עם שני הפסדים רצופים לבני הרצליה והפועל גלבוע/גליל שעצרו את הריצה של האדומים לצמרת לעת עתה. בקבוצה ספרו בעיקר את הפצועים במהלך הפגרה, אך מגיעים להתמודדות ברוממה בסגל כמעט מלא. ג'רל מקניל, שנפצע בגן נר במחזור האחרון בקרסול, כשיר ויעמוד לרשותו של דני פרנקו, דניאל איידן שהיה חסר מתחת לסלים שב גם הוא לאימונים וייתכן שישותף ואילו תומר גינת שנפצע במשחק הנבחרת בכתפו עשוי גם כן לשחק, והחלטה לגביו תיפול סמוך לפתיחת המשחק. בקבוצה יודעים שהפסד גם ברוממה ירחיק אותם משמעותית מחבורת הצמרת, ומקווים להמנע משרשרת כזאת של הפסדים.

דניאל איידן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עשוי לחזור לשחק. דניאל איידן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully