וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו מרטינס: "מקווה שכשנפגוש את מכבי תל אביב עוד יהיה לנו סיכוי"

הניצחון של באסקוניה על חימקי מוסקבה בצירוף ההפסד של הצהובים לצסק"א החזיר את הבאסקים חזק לתמונת המאבק על ההצלבה, אך המאמן מאופק: "רק במחזור האחד לפני האחרון נעסוק בחישובים"

יוסי ציפקיס

באסקוניה הגבירה השבוע את הלחץ על מכבי תל אביב במאבק על המקום השמיני ביורוליג. בעוד הצהובים הובסו בידי צסק"א מוסקבה, הבאסקים הרישמו עם ניצחון 77:87 על חימקי מוסקבה, וכעת כל שמפריד בין הקבוצות הוא ניצחון אחד לטובת שחקניו של נבן ספאחיה. לעונת היורוליג נותרו עוד שישה מחזורים, כשבאחד לפני האחרון תארח באסקוניה את מכבי תל אביב, במה שעשוי להתברר כמשחק המכריע.

על אף הניצחון, המאמן פדרו מרטינס מודאג ממה שמצפה לקבוצתו בשבוע הבא, בחוץ מול ולנסיה, במחזור בו מכבי תל אביב תפגוש את אנאדולו אפס החלשה. "אם נפסיד לוולנסיה, שמשחקת טוב מאוד בבית, אולי מכבי תנצח והכל ייראה קשה", אמר. "אני מקווה שנשמור לעצמנו סיכוי כשנפגוש את מכבי במחזור ה-29. אם נהיה בחיים נוכל להתחיל לדבר על חישובים. עד אז, נחשוב רק על המשחק הבא".

טוקו שנגיילה, שההצגה שלו (15 נקודות ו-15 ריבאונדים) סידרה לו את תואר MVP המחזור, הוסיף: "אנחנו עדיין בחיים ונאבקים על ההצלבה. אם לא היינו מאמינים שאפשר לעשות את זה, לא היינו מופיעים למשחק. יש לנו את המשאבים כדי להגיע לפלייאוף".

עוד בנושא:

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה את ריאל מדריד, אולימפיאקוס את פנאתינייקוס

מאמן ולנסיה פדרו מרטינס. ברני ארדוב
עדיין לא חושב קדימה. מרטינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully