וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה את ריאל מדריד, אולימפיאקוס את פנאתינייקוס

אלופת אירופה השיגה ניצחון חוץ חשוב על הבלאנקוס 83:86. סלוקאס צלף 20 נקודות. האדומים לבנים נזקקו להארכה כדי להתגבר על הירוקים 85:87. בריאן רוברטס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 18

ואסיליס ספאנוליס, שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ידו הייתה על העליונה. ספאנוליס./GettyImages

המחזור ה-24 ביורוליג הגיע לסיומו הערב (שישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד המפגש בו אולימפיאקוס ניצחה את פנאתינאייקוס לאחר הארכה. אלופת אירופה פנרבח'צה השיגה ניצחון חוץ על ריאל מדריד ובמשחק שפתח את ערב הכוכב האדום בלגרד ניצחה את מלאגה

seperator

הכוכב האדום בלגרד - מלאגה 76:80

הכוכב האדום השיגה ניצחון ביתי על היריבה הספרדית כשלאחריו לשתי הקבוצות סיכוי מזערי בלבד לסיים במקום השמיני ולתפוס את הרכבת אל ההצלבה. אחרי פתיחה צמודה הקבוצה הסרבית הצליחה לפתוח פער ממלאגה ברבע השלישי כשגם ניסיון קאמבק ספרדי בסיום לא עזר. טיילור רוצ'סטי הוביל את קלעי הכוכב האדום עם 21 נקודות (3 מ-4 לשלוש) ושתי קליעות עונשין קריטיות שמונה שניות לסיום. 12 של מילאן מילוסאבייביץ' לא עזרו למלאגה.


פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 87:85 (לאחר הארכה)

הקבוצה של וסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס השיגה ניצחון יוקרתי ודרמטי לאחר הארכה בדרבי הגדול שהוא גם הרביעי הרצוף שלה במפעל. פנאתינייקוס מנגד ממשיכה לאבד גובה עם הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים. אחרי רבע ראשון צמוד הלבנים אדומים פתחו מבערים, ניצחו את הרבע השני 16:27 ועלו לפער משמעותי. פנא לא אמרה נואש, יצאה לריצת 0:7 בדקות הסיום ודאנק של ג'יימס גיסט אחרי אסיסט של קלאתיס העלה את הירוקים ל-70:71 דקה ורבע לסיום.

אולימפיאקוס הלכה לספאנוליס שנשלח לקו וקלע רק אחת בדרך לשוויון 71:71. עד לסיום הזמן החוקי שתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע והמשחק הלך להארכה. ההארכה היית צמודה ושלשה של בראיין רוברטס, אקס גליל עליון כזכור, קבעה 82:84 לזכות אולימפיאקוס. מזה הירוקים לא הצליחו לחזור ואולימפיאקוס פתחה בחגיגות. רוברטס הוביל את קלעי הקבוצה המנצחת עם 18 נקודות כשספאנוליס ופרינטזיס תורמים 15 כ"א למאמץ הקבוצתי. ניק קלאת'יס הגיב ב-23 לזכות הירוקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טיילור רוצ'סטי, שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
שוב עשה את ההבדל מבחינת הכוכב האדום. רוצ'סטי/GettyImages

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 83:86

שחזור של חצי גמר הפיינל פור מאשתקד וגמר היורוליג של 2015 הסתיים בניצחון חוץ דרמטי של הטורקים. זהו הניצחון השמיני בתשעת משחקי היורוליג האחרונים של פנר המתקרבת בצעדי ענק למקום השני בבית. שתי זריקות עונשין של קוסטאס סלוקאס קבעו 83:86 לפנר 6.1 שניות לסיום. לוקה דונצי'ץ עוד השליך זריקה לא מובנת ממחצית המגרש שלא פגעה בכלום והטורקים חגגו ניצחון. הבלאנקוס מנגד, התרחקו המקום הרביעי ולא הצליחו להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו בשבוע שעבר. סלוקאס צלף 20 נקודות לזכות פנר ולואיג'י דאטומה שעלה מהספסל הוסיף 17. 15 של ג'יי סי קארול לא הספיקו לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully