וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו מאלדיני לקראת הדרבי: "מילאן סוף סוף מצאה את הזהות שלה"

אגדת העבר מקווה שהמומנטום של הרוסונרי יימשך על חשבון הנראזורי הדועכים (א', 21:45, ספורט3): "מילאן יכולה לחלום על המקום הרביעי". עוד קודם לכן, תארח אטאלנטה את סמפדוריה

ספורט 1

בווידאו: מילאן עולה לגמר הגביע האיטלקי

המחזור ה-27 בסריה א' יגיע מחר (ראשון) לסיומו עם שבעה משחקים, כשבמוקד, כמובן, הדרבי הגדול בין מילאן ואינטר. עוד קודם לכן תארח אטאלנטה את סמפדוריה, כשבמקביל יתקיימו מספר משחקי תחתית ומרכז טבלה.

seperator

מילאן - אינטר (ראשון, 21:45, ספורט3)

גם כששתיהן לא בשיאן, הדרבי דלה מדונינה מאיים להיות חם מתמיד. הרוסונרי לא הפסידו ב-13 משחקיהם האחרונים בכל המסגרות (כולל העפלה לגמר הגביע), הנראזורי ניצחו פעמיים בלבד באותה כמות משחקים אך אולי ניצחון על היריבה השנואה בדרבי יוציא אותם לדרך חדשה. ניצחון של המארחת, לעומת זאת, יצמק את הפער בין שתי הקבוצות לארבע נקודות בלבד - מצב שאי אפשר היה לתאר לפני כחודשיים.

"זה משחק חשוב מאוד, בעיקר עבור אינטר", ניתח אגדת מילאן פאולו מאלדיני את הדרבי. "מילאן סוף סוף מצאה את הזהות שלה כקבוצה אמיתית. היא יכולה לחלום על המקום הרביעי".

שחקן מילאן פאולו מאלדיני. GettyImages
אפשר לחלום על ליגת האלופות. מאלדיני/GettyImages

אטלאנטה - סמפדוריה (ראשון, 16:00)

האורחת התאוששה מההפסד למילאן עם 1:2 על אודינזה, ומחר היא תקווה לשחזר את ה-1:3 על אטאלנטה מהסיבוב הראשון ולשמור על המקום השישי המוביל לליגה האירופית. מנגד, הקבוצה מברגאמו רשמה שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. האם כדור השלג ייעצר?

משחקים נוספים:

גנואה - קליארי (ראשון, 13:30, ספורט2)
טורינו - קרוטונה (ראשון, 16:00)
אודינזה - פיורנטינה (ראשון, 16:00)
בנבנטו - ורונה (ראשון, 16:00)
קייבו - ססואלו (ראשון, 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully