וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס לינדזי: "ג'ו אינגלס אחד מ-10 הסמול פורוורדים הטובים ב-NBA"

ב-ESPN ערכו כתבה מקיפה על אקס מכבי תל אביב שמככב ביוטה לאחרונה. הג'נרל מנג'ר הוסיף: "ביקרו אותנו על החוזה שנתנו לו בקיץ, אבל סמכנו עליו". רודי גובר: "הוא שחקן מנצח"

שחקני יוטה ג'אז ג'ו אינגלס, רודי גובר. AP
מחמאות מכל עבר. אינגלס עם גובר/AP

לעונה המפתיעה של יוטה, שמוצאת את עצמה במאבק על הפלייאוף על אף שאיבדה בקיץ את כוכבה הגדול ביותר גורדון הייוורד, יש מספר גיבורים. הגדול ביותר שבהם הוא כמובן הרוקי הסנסציוני דונובן מיטשל, אולם בשבועות האחרונים מקבל ג'ו אינגלס עוד ועוד תשבוחות, כאקס פקטור בריצה הנהדרת של הג'אז בחודשיים האחרונים.

היום (שבת) פורסמה ב-ESPN כתבה מקיפה אודות אקס מכבי תל אביב, שהפך לאחד השחקנים המשלימים הטובים בליגה, ולאחד מקלעי השלשות המובילים ב-NBA (כרגע הוא עומד על 44.4 אחוז מחוץ לקשת, שני רק לקליי תומפסון). לאחרונה אפילו כינה אותו הג'נרל מנג'ר של יוטה דניס לינדזי "אחד מעשרת הסמול פורוורדים הטובים בליגה", ונראה שקשה להתווכח עם הקביעה הזו. "הצופה הממוצע לא יבין את זה, אבל אנחנו יודעים מה יש לנו", אמר לינדזי.

"יש שחקנים שכשהם על הפרקט גורמים לסך החלקים להיראות גדולים יותר מהשלם", אמר המאמן קווין סניידר. "אין משהו שהוא לא מוכן לעשות עבור הקבוצה. הוא גורם לנו להיראות טוב יותר, הדברים שהוא מצליח לעשות כדי לעזור לנו הולכים וגוברים".

בקיץ האחרון זכה אינגלס לעניין רב ממספר קבוצות שונות, לפני שהחליט לחתום מחדש ביוטה על חוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים. "רצינו אותו", אמר לינדזי. "ביקרו אותנו על כמות הכסף והשנים, אבל סמכנו עליו. אנחנו יודעים איזה מין אדם הוא, איזה מנהיג הוא, כמה הוא אינטילגנט".

גם רודי גובר החמיא: "הוא שחקן מנצח, שחקן שאתה רוצה בקבוצה שלך כשאתה מנסה לזכות באליפויות. הוא יודע לעשות את הדברים שלא מופיעים בסטטיסטיקה, הוא מאוד לא אנוכי, הוא נהדר עבורנו. הוא פשוט שחקן חכם עם פה גדול ומבטא אוסטרלי".

עוד בנושא:

גולדן סטייט התקשתה באטלנטה, טורונטו ניצחה גם בוושינגטון
השמועות גוברות: האם לברון ג'יימס באמת מתקרב לפילדלפיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully