וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות גוברות: האם לברון ג'יימס באמת מתקרב לפילדלפיה?

הפרגון ההדדי החריג בין כוכב קליבלנד לצעירי הסיקסרס שוב גורם להרמות גבה ב-NBA, ובמקביל מתחזקת ההשערה שכבר חיפש לילדיו מסגרות חינוכיות בעיר. וגם: מה גרם להשעיה של ג'יי אר סמית'?

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. AP
ממשיך דרכו של לברון ב-NBA. בן סימונס עם ג'יימס/AP

ככל שעובר הזמן, נדמה שהאפשרות שלברון ג'יימס יעבור לפילדלפיה בקיץ נראית יותר ויותר מוחשית. אחרי שבוע שכלל קמפיין שלטי חוצות הקוראים לג'יימס לעבור לעיר אחוות האחים, שמועות על כך שג'יימס הגיע בחשאי לפילי על מנת לבדוק בתי ספר לילדיו, ועוד שלל רמזים על כך שהאופציה הזו נלקחת ברצינות, הקאבס והסיקסרס נפגשו. בסופו של דבר פילי ניצחה 97:108, ונראה היה שגם כוכביה וגם ג'יימס עצמו שמחים להוסיף שמן למדורה.

ג'ואל אמביד היה משעשע כהרגלו ושלח לג'יימס רמז עבה בטוויטר כשצייץ תמונה משותפת שלהם מהמשחק וכתב: "סמוך על התהליך. תמיד כיף לשחק מול אחת השחקנים הגדולים אי פעם. #מטרות לקראת 2018". בן סימונס הוסיף ברמיזה ש"לברון בטוח מודע למה שקורה. הוא בחור מאוד חכם, והוא מבין מה אנחנו מנסים לעשות כאן".

בסיום, למרות ההפסד, לברון העניק חיבוק חם לאמביד ולסימונס, ושפע מחמאות לאחרון. "בן מביא למגרש בדיוק את מה שאני מביא: כוח, מהירות, זריזות, עוצמה, הבנת משחק. הוא בדיוק אותו דבר, הוא היורש שלי", אמר. לאחר מכן המשיך לשבח אותו בפוסט אינסטגרם עם תמונה משותפת ומחויכת של שניהם. "כבר אמרתי לכם מזמן שהבחור הזה הוא קינג ג'יימס הבא. הוא משתפר מדי משחק, והלילה הייתה דוגמא נוספת לכך. כיף לצפות בך משחק ולשחק נגדך".

אמביד במסר ללברון

כמובן שהפרגונים ההדדיים והחיבוק בסיום הגבירו עוד יותר את השמועות שהתפשטו לאחרונה. במהלך היממה האחרונה, כאמור, נפוצו שמועות נוספות לפיהן ג'יימס כבר ביקר בעיר מיד אחרי משחק האולסטאר על מנת לחפש בתי ספר לילדיו לקראת העונה הבאה. ג'יימס דחה את הטענות הללו, הציג תמונות שממחישות ששהה בכלל בלוס אנג'לס בערב שלאחר האולסטאר, והוסיף: "אין בזה שום אמת. הייתי ב-LA, והשמועות שמנסים להפיץ פשוט מגעילות ודוחות". אבל למרות ההכחשות, עדויות של אנשים שראו אותו בפילדלפיה באותם ימים מחזקת

עוד בקליבלנד: קליבלנד מסרבת להסביר מה עומד מאחורי ההשעיה הפתאומית והמסתורית של ג'יי אר סמית'. הקבוצה הודיעה זמן קצר לפני המשחק הלילה שהשוטינג גארד הושעה למשחק אחד בשל "הפרת קוד ההתנהגות הפנימי של הקבוצה", אבל המאמן טיירון לו סירב לספק הסברים, ורק אמר ש"ג'יי אר היה מצוין באימון הבוקר. משהו קרה אחריו, ואלו כל הפרטים שאני יכול לתת כרגע". בשעות שלאחר ההודעה הופצו שמועות על כך שסמית' שוב הסתבך עם החוק, אבל מקורב לשחקן התעקש ש"זה אישיו שקשור אך ורק לקבוצה".

גם לברון ג'יימס הוסיף מסתורין לסיפור ההשעיה כשנשאל על כך בסיום וסירב להגיב. סמית' נחשב אחד מחבריו הקרובים של ג'יימס בקבוצה, אבל כשנשאל האם השעייתו גרמה לאווירה שלילית בין שחקני הקבוצה ענה בלקוניות: "לא".

קמפיין החוצות בפילדלפיה

ושלט התגובה בקליבלנד

זו לא הייתה ההתרחשות המדאיגה היחידה אצל קליבלנד הלילה. לקראת סיום, כשהמשחק כבר הוכרע לטובת פילדפיה, דריו שאריץ' הטביע, ובתגובה הטיח ג'ורדן קלרקסון את הכדור בקרואטי במכוון. אחרי שהורחק מיידית, הגארד התגונן ואמר בסיום: "זה נוגד את החוקים הלא כתובים ב-NBA. אם מישהו יגיד לכם אחרת, הוא משקר. הם יודעים שזה לא חלק מהמשחק. זה הכל".

שאריץ' אמר ש"הופתעתי מהתגובה של קלרקסון. אנחנו שחקני NBA וכולנו עצבניים לפעמים, אבל זאת הייתה תגובה מוזרה. בכל מקרה, אם מישהו נפגע אז אני מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully