וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופט שדד את ברצלונה". ואלוורדה: "איש לא הבין על מה שרק לפנדל"

בעיתון "ספורט" תקפו את השופט מתאו לאהוס ("הכי גרוע בספרד, מופע גרוטסקי") וגם מאמן ברצלונה מחה: "פנדל בלתי נראה פגע בנו מאוד. אנחנו כועסים, נגיע נחושים יותר לנצח את אתלטיקו"

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של ברצלונה בלאס פלמאס

הליגה הספרדית נפתחה אמש (חמישי) מחדש בעקבות המעידה של ברצלונה. המוליכה הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול קבוצת התחתית של לאס פלמאס ותגיע למשחק העונה בקאמפ נואו מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון עם יתרון של חמש נקודות בלבד. ליאונל מסי אמנם כבש לראשונה בגראן קנאריה, ועוד בכדור חופשי יפהפה, אבל נגד בארסה הבלתי מנוצחת בליגה נשרק פנדל לראשונה אחרי שנתיים (79 משחקי ליגה) וג'ונתן קאלרי השווה ומנע ממנה ניצחון שישי רצוף במפגשים עם לאס פלמאס.

עוד בנושא:
ברצלונה סיימה ב-1:1 מול לאס פלמאס, הפער רק חמש נקודות
אנטואן גריזמן לוהט: כבש רביעייה ב-0:4 של אתלטיקו על לגאנס

שחקני ברצלונה ולאס פלמאס,. רויטרס
במוקד העניינים. מתאו לאהוס/רויטרס

"מתאו לאהוס שדד את ברצלונה", האשימה הכותרת של "ספורט" הקטלאני. בברצלונה טענו כי השופט היה חייב להרחיק את השוער לאנדרו צ'יצ'יסולה במחצית הראשונה בגלל נגיעת יד מחוץ לרחבה ושרק לחובתם פנדל שלא היה. הפרשן לואיס מסקארו הגדיל ואמר: "לאהוס הוא כנראה השופט הגרוע ביותר בספרד. זה היה מופע גרוטסקי עם טעויות קריטיות". לאהוס שלף תשעה צהובים, אבל לפחות פה ברצלונה ניצלה כשלואיס סוארס לא נכנס לפנקס ויוכל לשחק נגד אתלטיקו בראשון.

המאמן ארנסטו ואלוורדה הצטרף לגל המחאה נגד השופט ואמר בסיום: "אני אצטרך לשאול מדוע הפנדל נשרק, עדיין לא הצלחנו להבין. גם השחקנים בחדר ההלבשה לא יודעים מדוע הגיעה השריקה. זה היה פנדל בלתי נראה. המשחק מול אתלטיקו היה חשוב עוד לפני כן והוא כך גם כעת. זה לא משנה יותר מדי, אנחנו עדיין מקום ראשון והפער צומק בשתי נקודות. כרגע ההפרש הוא חמש, אנחנו כועסים ועכשיו יש לנו מוטיבציה גבוהה יותר לנצח את אתלטיקו".

איבן ראקיטיץ', שרשם את משחקו ה-200 במדי ברצלונה, צייץ בטוויטר: "חבל לי שלא ציינתי את ההופעה ה-200 עם שלוש נקודות. נצטרך להמשיך להילחם".

פאקו חמס, מאמנה של לאס פלמאס שלראשונה בקריירה הצליח להשיג נקודה מול ברצלונה, דווקא בירך את השופט: "לאהוס עשה עבודה נפלאה בניהול המשחק. באופן אישי אני אוהב אותו וכל ההחלטות שלו היו מדויקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully