וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו

שערים של לואיס מוריאל (27) ופרנקו ואסקס (32) סידרו לאנדלוסים ניצחון שני ברציפות וצימוק הפער מהמקום הרביעי זמנית לחמש נקודות. ג'ירונה ניצחה 0:2 בחוץ את ויאריאל, 1:1 בין דפור לאייבר

one

המחזור ה-27 בליגה הספרדית החל היום (שבת) עם ג'ירונה המפתיעה, שניצחה 0:2 בחוץ את ויאריאל ונצמדה אליה במאבק על הכרטיסים לליגה האירופית. סביליה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו, לגאנס גברה באותה תוצאה על מלאגה האומללה ואילו דפורטיבו לה קורוניה חילצה 1:1 ב-10 שחקנים מול אייבר.

ויאריאל - ג'ירונה 2:0

צפו בתקציר

הפסד שלישי בארבעה משחקים לצוללת הצהובה, שמאבדת גובה ועלולה להישאר בסופו של דבר בלי כרטיס לאירופה. ג'ירונה המפתיעה הגיעה לרף 40 הנקודות שמבטיח הישארות וכעת היא יכולה לחלום על אירופה כשהיא מפגרת רק בנקודה אחרי ויאריאל השישית. כריסטיאן סטואני, שבסיבוב הקודם רק צימק בהפסד הביתי 2:1, נגח פנימה בדקה ה-16 וחגג את ה-14 שלו העונה. ויאריאל הפעילה לחץ כבד במחצית השנייה על שערו של בונו, אך שוער נבחרת מרוקו סיפק ארבע הצלות נהדרות ובדקה ה-80 ג'ירונה עקצה שוב וקטעה רצף של שישה משחקי חוץ ללא ניצחון. פורטו קיבל כדור בעמדת נבדל והחזיר למחליף אנתוני לוסאנו, שסובב מ-18 מטרים לחיבורים של סרחיו אסנחו וחגג שער בכורה בלה ליגה.

כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה. רויטרס
שוב כבש נגד ויאריאל. כריסטיאן סטואני/רויטרס

סביליה - אתלטיק בילבאו 0:2

האנדלוסים, שבראשון שעבר הובסו בבית מול אתלטיקו מדריד, השיגו ניצחון שני ברציפות מאז. השער הראשון של סביליה הגיע בדקה ה-27 אחרי שפרנקו ואסקס הכניס כדור עומק לואיס מוריאל, שסיים מזווית קשה וקבע 0:1. ואסקס כבש בעצמו את השני בנגיחה יפה בדקה ה-32 אחרי הגבהה של סטיבן אנזונזי וזה 0:2. סביליה עם ניצחון שמקרב אותה זמנית מרחק חמש נקודות מוולנסיה הרביעית, לה כמובן יש משחק חסר. בילבאו ממשיכה בעונה הבינונית שלה ונותרת עם 32 נקודות בלבד ועם הליגה האירופית כמטרה היחידה שלה.

שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
ניצחון שני ברציפות. שחקני סביליה חוגגים/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - אייבר 1:1

צפו בתקציר המשחק

למרות הופעת בכורה איומה של השוער האוקראיני מקסים קובאל, דפור השיגה נקודה שנייה בעידן קלרנס סיידורף ואפילו השיגה שער ראשון אחרי חמישה משחקים. השוער המושאל מדינמו קייב יצא רע לכדור רוחב של פביאן אוריאנה וספג בדקה ה-11, לפני שניסה לכדרר מחוץ לרחבה וביצע עבירה מטופשת שעלתה לו בכרטיס אדום בדקה ה-39. למזלו, ההרחקה הגיעה שש דקות אחרי שער השוויון שעליו היה חתום השוער האורח מרקו דמיטרוביץ', ששמט לתוך שערו כדור שחזר מהקורה. דפור עדיין לפני אחרונה עם 19נקודות, אייבר במקום השמיני.

לגאנס - מלאגה 0:2

אחרי עשור רצוף בליגה הבכירה, נראה שמלאגה בדרך הבטוחה לירידה. נועלת הטבלה רשמה הפסד שישי רצוף ולא ניצחה ב-15 מחזורי הליגה האחרונים. הפער שלה מחוף מבטחים עומד על שבע נקודות, בעוד לגאנס המשיכה להתרחק מהקו האדום הודות לנגיחה של אראסו (55) ושער בכורה של נורדין אמרבאט (67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully