וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הסינית נפתחת, זהבי: "רוצה לשבור את שיא השערים לעונה"

רגע לפני שיתארח אצל אברגרנדה האלופה (ו', 13:35), ספורט 1), כוכב גוואנגז'ו R&F דיבר בתקשורת המקומית והתייחס גם להארכת חוזהו: "זה מוכיח שהקבוצה מאמינה בי, רוצה להחזיר להם על המגרש"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שחתם על הארכת חוזהו בגואנגז'ו ר.פ, ערן זהבי וקבוצתו יפתחו מחר (שישי, 13:35) עונה חדשה בליגה הסינית עם המשחק הכי מסקרן שיכול להיות מבחינתם - דרבי חוץ מול גואנגז'ו אברגרנדה האלופה הנצחית.

בעוד שאברגרנדה קיימה כבר שני משחקים בליגת האלופות של אסיה וגם הביסה 1:4 את שנחאי שינאווה בסופר קאפ הסיני, עבור הקבוצה של זהבי זה יהיה משחק רשמי ראשון. זהבי התייחס למשחק המסקרן ואמר לתקשורת המקומית: "אני נרגש בכל פעם שאני חותם על חוזה חדש כי זה אומר שנתתי עונה טובה אשתקד וזה אומר שהמועדון מכבד אותי ואני רוצה להחזיר להם על המגרש".

עוד בנושא:

ערן זהבי: "היו מחשבות ודיבורים על קבוצה אחרת, אבל חוזה צריך לכבד"

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי חוגג. אינסטגרם רשמי ערן זהבי, צילום מסך
עוד עונה בפתח. ערן זהבי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ערן זהבי

זהבי, שבעונה שעברה כמעט שבר את שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הסינית עם 27 שערים ב-30 משחקים, לא הסתיר את המטרה שלו: "לשבור את שיא השערים בליגה זו עדיין מטרה שלי, אין ספק. אני יודע שהמטרה הזו היא לא קלה, אבל יש לי מוטיבציה גדולה לממש אותה".


אגב, זהבי וקבוצתו ממש לא זוכרים לטובה את המפגש הקודם עם אברגרנדה בגביע, כאשר אחרי 2:4 במשחק במשחק הראשון בבית, ר.פ חטפה 7:2 משפיל במשחק הגומלין. בשלושת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות זהבי וחבריו לא הפסידו וניצחו 2:4 בפעם האחרונה עם צמדים של זהבי ורנטיניו. גוואנגז'ו ר.פ שמרה על זהבי ורנטיניו וגם המאמן דראגן סטויקוביץ' נשאר על הקווים. האלופה מנגד תמשיך להתבסס על צמד הברזילאים שלה אלאן וגולארט, כשנמניה גודלי הסרבי יחזק את הקישור. פיליפה סקולארי המאמן הברזילאי הוותיק עזב בקיץ את המועדון אחרי כמה שנים מוצלחות ובמקומו מונה פאביו קנאברו, מאמנה של טיאנג'ין בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully