וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי ברואר שוחרר מהלייקרס, ארסן איליאסובה בדרך לפילדלפיה

הגארד/פורוורד הוותיק נמצא על הכוונת של אוקלהומה סיטי, קליבלנד, מינסוטה, ניו אורלינס ואחרות. הטורקי ששוחרר מאטלנטה צפוי לחתום בסיקסרס, טרבור בוקר ייחתך ויחתום באינדיאנה

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קורי ברואר. AP
לאן עכשיו? ברואר/AP

לוס אנג'לס לייקרס שחררה הערב (רביעי) את קורי ברואר, שצפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצת פלייאוף. על פי דיווחים בארצות הברית, הגארד/פורוורד הוותיק עשוי להתאחד באוקלהומה סיטי עם מאמנו לשעבר במכללת פלורידה בילי דונובן, אולם מספר קבוצות נוספות, ביניהן קליבלנד, מינסוטה, יוטה, ניו אורלינס, מילווקי ופורטלנד, מביעות בו עניין.

ברואר (31, 2.06 מ') העמיד העונה את הממוצעים הגרועים ביותר בקריירה - 3.7 נקודות ו-1.7 ריבאונדים. לאורך הקריירה שלו ממוצעיו עומדים על 8.8 נקודות ו-2.8 ריבאונדים לערב.

* פילדלפיה מתכננת לחתוך את טרבור בוקר, אותו קיבלה מברוקלין בטרייד על ג'אליל אוקאפור, על מנת לפנות מקום לארסן איליאסובה. הפורוורד הטורקי שוחרר לאחרונה מאטלנטה, וצפוי להתאחד עם מרקו בלינלי שעשה מסלול דומה. העונה העמיד איליאסובה ממוצעים של 10.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. בוקר, שאמור לחתום באינדיאנה, קלע 4.7 נקודות והוריד 3.7 ריבאונדים למשחק ב-33 המשחקים בהם שותף בסיקסרס.

עוד בנושא:

ארוכה הדרך למטה: הנפילה של מינסוטה נראית כמו עניין של זמן
קליבלנד ניצחה 123:129 את ברוקלין, לברון ג'יימס להט עם שיאים חדשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully