וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי גמר הגביע: קיין הורחק ממשחק, ספאחיה וטיוס רק על תנאי

28.2.2018 / 21:10

הצהובים ספגו מבית הדין עונשים קלים ביחס לדרישת האיגוד, כל השלושה וגם נוריס קול ספגו קנסות. המאמן לקראת צסק"א (חמישי, 21:05, ערוץ 10): "הוכחנו שיודעים להתאושש מהפסדים"

one

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הביתי עם צסק"א מוסקבה, במסגרת המחזור ה-24 של היורוליג. הצהובים זכו למנוחה של שבוע מלא מאז ההפסד המאכזב בספרד מול מלאגה, בזכות משחקי נבחרת ישראל בהם לקחו חלק רק יובל זוסמן וג'ייק כהן, וחולמים על הפתעה מול מוליכת הטבלה שתתרום לה רבות במאבק על מקום בין שמונה הראשונות (כרגע מכבי תל אביב מדורגת שמינית, עם מאזן 11:12).

"הם משחקים כדורסל מדהים ויש להם סגל מדהים, ברמה גבוהה", אמר נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים, "אנחנו באים להתמודד. כמו בכל משחק אנחנו לא רוצים להיות אנדרדוג, כולם בריאים, נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק הזה. הראינו הרבה פעמים במהלך העונה שאנחנו יכולים להתאושש אחרי הפסד, במלאגה הבעיה הכי גדולה שלנו הייתה שהחטאנו זריקות פנויות. אני לא מסתכל עדיין על הפלייאוף, האימונים האחרונים היו טובים. אנחנו צריכים להביא את ה-100 אחוז שלנו כדי לנצח את צסק"א".

על כך שנוריס קול ופייר ג'קסון שהו עד אתמול בארצות הברית, לטובת חופשה משפחתית: "אני לחלוטין חושב שהם היו צריכים את החופשה הזאת, אחרי כל המשחקים האחרונים הם היו קצת עייפים".

עוד בנושא

באיגוד דרשו: השעיה של 2 משחקים לקיין, משחק אחד לטיוס וקול
ויקטור ראד: "מכבי תל אביב חיפשה אשמים בכל מיני דרכים, בדיקת הסמים היתה אחת מהן"
עודד קטש הוצג כמאמן הפועל ירושלים: "המועדון ואני עשינו כברת דרך"

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב עם אלכס טיוס. GettyImages
עונשים סבירים. קיין וטיוס/GettyImages

ספאחיה הגיב גם לעונש שספג מבית הדין על אירועי גמר גביע המדינה: "כבר דיברתי על זה בעבר, זה מה שיש, אני מקבל את העונש וגם התנצלתי. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ביחד, מסרתי גם את אותו המסר לשחקנים". המאמן הקרואטי הורחק ממשחק על תנאי, נקנס ב-15 אלף ש"ח וב-15 אלף נוספים על תנאי. כמובו, גם שאר הצהובים שעמדו לדין ספגו עונשים קלים ביחס לדרישת איגוד הכדורסל.

דיאנדרה קיין הוא היחיד שספג הרחקה ממשחק אחד בפועל, ויחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול עירוני נס ציונה. הוא ספג גם הרחקה משלושה משחקים על תנאי, קנס של 50 אלף ש"ח ועוד 50 אלף על תנאי. אלכס טיוס ונוריס קול לא ספגו עונש הרחקה, כפי שדרש האיגוד. הסנטר הורחק ממשחק אחד על תנאי ונקנס ב-20 אלף ש"ח (ועוד 20 אלף על תנאי). הרכז רק נקנס - 12 אלף ש"ח בפועל ו-20 אלף על תנאי.

בלי קשר, לפני אימון הצהובים ערכה מכבי תל אביב קריאת מגילה על ידי הרב יעקב גלויברמן כשגם היו"ר עורך הדין שמעון מזרחי התייצב על הבמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צסק"א מוסקבה כבר בישראל

הרב יעקב גלויברמן עם עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. מכבי תל אביב,
עורך הדין שמעון מזרחי בקריאת המגילה. צדיק אמיתי/מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully