וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "לאס פלמאס השתפרה מאוד, היא קבוצה מסוכנת"

מאמן ברצלונה לא מקל ראש ביריבה לקראת משחק החוץ נגד קבוצת התחתית (חמישי, 22:00, ערוץ ONE). ניצחון ירחיק את שחקניו 17 נקודות מריאל מדריד. ג'ורדי אלבה המוצהב ייעדר

one

המחזור ה-26 בליגה הספרדית ימשיך מחר (חמישי) כשבמוקד ברצלונה תתארח אצל לאס פלמאס (22:00, ערוץ ONE). במשחקים נוספים ריאל בטיס תארח את ריאל סוסיאדד (20:30) ואלאבס את לבנטה (22:30).

שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
ימשיך ללהוט? לואיס סוארס/רויטרס

לאס פלמאס - ברצלונה (22:00, ערוץ ONE)

המרדף של ברצלונה אחר הכתר ממשיך באסטדיו גראן קנאריה, שם הקטלאנים מתארחים אצל לאס פלמאס מהתחתית. הקבוצה מהמקום ה-18 נואשת לנקודות וצפויה להערים קשיים על האורחים. ברצלונה, מצדה, עדיין לא הפסידה העונה ותחפש משחק 26 רצוף ללא הפסד, כשהיא יודעת שניצחון יגדיל את ההפרש בפסגה מריאל מדריד שנמצאת במקום השלישי ל-17 נקודות. ארנסטו ואלוורדה ייאלץ להסתדר ללא ג'ורדי אלבה המוצהב. במפגש הקודם בין הקבוצות בארסה ניצחה 0:3 הודות לצמד של מסי ושער נוסף של בוסקטס. ברצלונה מגיעה להתמודדות אחרי 1:6 ביתי על ברצלונה, בו לואיס סוארס להט עם שלושער ובישול למסי וקוטיניו. אם תנצח פעם נוספת, ברצלונה כבר תוכל להתחיל לחשוב באופן רציני על שיא של עונה שלמה ללא הפסדים, כשיישארו לה 12 משחקים לסיום העונה.

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, אמר לקראת המשחק: "לאס פלמאס תלחץ אותנו גבוה ותנסה לשחק מאחור, זה יקשה עלינו פיזית. הם קבוצה שהשתפרה במשחקים האחרונים וזקוקה לנקודות, וזה הופך אותה למאוד מסוכנת".

משחקים נוספים:

ריאל בטיס - ריאל סוסיאדד (20:30)
אלאבס - לבנטה (22:30)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully