וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא התחייבה לשפות את דוידזאדה וקאניוק במקרה של תביעות

28.2.2018 / 10:00

הצהובים לא התחייבו בפני המגן שישלמו את התביעה אם באר שבע תתבע את השחקן ותזכה בבוררות, אך גורמים במועדון מעריכים שאין לו סיבה לחשוש. קיארטנסון צפוי להיות כשיר לאשדוד

ספורט 1

בדומה למקרה של גידי קאניוק, גם מול אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב לא התחייבה בפני השחקן שתשלם את התביעה במידה שהפועל באר שבע תתבע את השחקן ותזכה בבוררות. בתחילת העונה כאשר דוידזאדה עבר למכבי תל אביב בהשאלה מגנט, מכבי העריכה בפניו כי אין להפועל באר שבע סיכוי לזכות בתביעה מולו, אבל במועדון נתנו לשחקן לקבל את ההחלטה באופן עצמאי מול יועציו המשפטיים וסוכנו דודו דהאן. בשום שלב הצהובים לא התחייבו לשלם את סכום התביעה במידה שהפועל באר שבע תזכה. גם אתמול (שלישי) כאשר הוגשה התביעה למוסד הבוררות העריכו גורמים במועדון כי על פי ההסכם שהיה לדוידזאדה מול הפועל באר שבע אין לו שום סיבה לחשוש.

עוד בנושא:

אלי דסה מכוון לאירופה, חוזה של 800 אלף דולר ישאירו
אורלנדו סה בדרך לסין, מכבי תל אביב תרוויח לפחות מיליון יורו
וידאר קיארטנסון סובל מכאבים, מכבי תל אביב עוקבת אחר מצבו

וידאר קיארטנסון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לחזור לסגל. וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

כאמור, גם במקרה קאניוק לא ניתנה התחייבות מצד מכבי תל אביב לגיבוי כספי במידה שהוא ייתבע על ידי מכבי פתח תקוה. קאניוק פעל אז מול עורך דינו אייל אברמוב שנתן לו את הייעוץ המשפטי והעריך בפניו שהוא מוגן מתביעה.

באימון אתמול לקח וידאר קיארטנסון חלק מלא ובמכבי תל אביב מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד. שחקנים בקבוצה חיזקו את יגור פיליפנקה שהחמיץ את הפנדל אמש מול הפועל רעננה ברבע גמר גביע המדינה וגרם להדחתה של מ.ס. אשדוד מהמפעל. הצהובים מתכוונים להחזיר את הבלם בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אלי דסה מכוון לאירופה, חוזה של 800 אלף דולר ישאירו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully