וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי דסה מכוון לאירופה, חוזה של 800 אלף דולר ישאירו

27.2.2018 / 11:17

הצהובים רוצים להחתים כבר כעת את המגן שחתום עד 2019 על חוזה חדש, אולם הוא לא ממהר לדון בכך ומתכנן לעבור לאירופה בקיץ הבא. רק הצעה גדולה מאוד עשויה לגרום לו לשנות את דעתו

ספורט 1

אף שחזר לשחק רק לאחרונה אחרי פציעה ממושכת בת כמעט חצי שנה, לאלי דסה יש תכניות גדולות לגבי עתידו. המגן הימני של מכבי תל אביב שציין לפני כחודשיים יום הולדת 25, מכוון לאירופה. לדסה יש חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, אבל בסיומה הוא רוצה לנסות ולממש את יכולתו לשחק בקבוצה אירופית.

במכבי תל אביב רוצים לסגור כבר עתה חוזה חדש לדסה שאמור להשתכר בעונה הבאה, כמו בשלוש העונות מאז הגיע למכבי תל אביב, כ-250 אלף דולר. אלא שהשחקן לא ממהר לדון עכשיו על חוזה חדש מאחר שחתימה על חוזה כזה תבטל את הפריבילגיה שיש כעת בידיו והיא להיות בעוד שנה וחצי שחקן חופשי.

עוד בנושא

דסה הצטיין מול הפועל חיפה: "אם הוא ימשיך לשחק, הסיכוי לאליפות גבוה"
אורלנדו סה בדרך לסין, מכבי תל אביב תרוויח לפחות מיליון יורו
וידאר קיארטנסון סובל מכאבים, מכבי תל אביב עוקבת אחרי מצבו

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא ממהר לדון על חוזה חדש. אלי דסה/יוסי ציפקיס

בסביבתו של דסה סיפרו בימים האחרונים כי רק הצעה מפתה מאוד בסדר גודל של 800 אלף דולר נטו לעונה תגרום לו לוותר על החלום הגדול שלו ולחתום כעת על חוזה חדש במכבי תל אביב. בהנחה שמכבי תל אביב לא תציע לו את הסכום המדובר, אומרים בסביבתו של השחקן, דסה ירצה לדחות כמה שיותר את החתימה על חוזה חדש במכבי מתוך מטרה להיות בעוד שנה, בגיל 26, שחקן חופשי למעבר לקבוצה אירופית.

במכבי תל אביב רוצים לסגור עם דסה כבר עכשיו גם לאור מה שעברו עם דור מיכה שהיה קרוב לפני כמה חודשים להחלטה על כך שהוא לא מאריך חוזה, אלא מנסה לממש את ההצעות שהיו לו גם כי היה שחקן חופשי למעבר. בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה להשאיר את מיכה בחוזה רב שנתי ובשכר של חצי מיליון דולר נטו לעונה. דסה, כאמור, מכוון אפילו לסכומים גבוהים יותר. המגן הימני חזר מהפציעה הארוכה אפילו טוב יותר ממה שהיה לפניה וכל עוד הוא כשיר לשחק, מעריכים במכבי תל אביב, הסיכויים לאליפות יגדלו. דסה גם צפוי להיות המגן הימני הבכיר של נבחרת ישראל החדשה ובסביבתו מספרים שהוא ממש בטוח ביכולות שלו להצליח גם בקבוצה אירופית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully