וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם דסה ישחק את כל המשחקים, הסיכוי לאליפות גבוה מאוד"

25.2.2018 / 7:22

הצהובים היללו את המגן שהצטיין ב-0:4 על הפועל חיפה: "השחקן הכי רעב שלנו". וגם: מדוע קל יותר מול הגדולות, קרויף מחמיא לשוינפלד ורודריגס ומודה שהמהלכים של ברקת "לגיטימיים"

ספורט 1

1. המטרה: לסיים ראשונים את העונה הסדירה

במכבי תל אביב מאמינים שבמשחקי הפלייאוף העליון יהיה להם סיכוי גבוה יותר לקחת יותר נקודות באופן יחסי אל מול מה שהקבוצה עברה לאורך כל העונה, בעיקר מול הקבוצות הקטנות. לגורמים במועדון לא היה ספק לאורך כל השבוע שהמשחק מול הפועל חיפה יהיה יותר קל מאשר זה שהקבוצה שיחקה והפסידה להפועל רעננה בשבת שעברה. "הפסדנו יותר מדי נקודות העונה מול קבוצות המדורגות הרבה מתחתינו", קונן אמש (שבת) ג'ורדי קרויף. "אני לא יודע להסביר מדוע השחקנים באו בגישה אחת מול הפועל רעננה ובגישה אחרת השבת. עשינו את ההכנות הנכונות ואין לי בכלל ספק שלכל שחקן בקבוצה יש את אותה המוטיבציה לנצח גם כשהוא עולה לשחק מול קבוצה מתחתית הטבלה".

העובדה שקבוצה כמו הפועל חיפה באה אמש לנתניה במטרה לשחק כדורגל, אפשרה לשחקנים של קרויף יותר שטחים קדימה בדרך לתוצאה הלא שכיחה שהשיגה הקבוצה. בקבוצה דיברו אמש על כך שמאוד חשוב לסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון ולארח את המפגש הראשון מול הפועל באר שבע, אם זו תסיים במקום השני, באיצטדיון הביתי בנתניה. "מה אני רוצה שייגמר בין באר שבע לבית"ר ירושלים?", נשאל קרויף אחרי המשחק שלו. "אני מעדיף בכלל לא לחשוב על זה, כי בכל פעם שאני רוצה משהו קורה משהו הפוך. כל עוד התוצאה לא תלויה בי, אז אני מעדיף לא להתעסק בה בכלל". יגיד או לא יגיד, קרויף יחזיק אצבעות לאיבוד נקודות הערב של הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

קרויף: "ההבדל בין השבוע לשבוע שעבר? זו שאלת מיליון הדולר"
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק הצמרת, צפו בתקציר
ביקורת על כץ. קלינגר לשחקנים: "תהיו גברים ותדעו לקבל אגרוף בבטן"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קל יותר מול הגדולות? קרויף/ברני ארדוב

2. קרויף פגע בול עם שוינפלד ורודריגס

קרויף הפתיע אתמול עם ארון שוינפלד וחוסה רודריגס. הראשון לא השתתף בחגיגת הכיבושים, אבל קרויף פירגן לו בגדול: "ארון הוא חלוץ וחלוץ רוצה להבקיע שערים. אני הרבה פעמים מטיל עליו משימות טקטיות והגנתיות וזה קצת לא הוגן כלפיו, אבל אני חושב שהשחקנים בקבוצה, החברים שלו, יכולים רק להעריך את המאמץ האדיר שהוא משקיע בשביל כולם". לגבי רודריגס שכבש צמד אחרי תקופת ייבוש ארוכה מחוץ לסגל, אמר קרויף: "אחרי הניתוח שחוסה עבר לקח לו הרבה זמן לחזור להתאמן בצורה טובה. הרגשתי שהוא נראה הרבה יותר טוב בשבוע האחרון ולכן אמרתי לו שיהיה מוכן לאפשרות שהוא ישחק. ארון וחוזה מייצרים לי עכשיו כאב ראש מאוד חיובי ואני שמח שזה כך". ההערכה היא ששוינפלד ימשיך לקבל אשראי במשחק הליגה הבא מול מ.ס. אשדוד וגם את רודריגס יהיה כרגע קשה להוציא מההרכב.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק הצמרת, צפו בתקציר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס חוגג. ברני ארדוב
כאב ראש חיובי. רודריגס/ברני ארדוב

3. אלי דסה, שחקן המפתח לאליפות

רודריגס הפציץ כאמור עם שני שערים. ניק בלקמן ואופיר דוידזאדה הוסיפו שער כל אחד, אבל השחקן המצטיין במגרש היה אלי דסה שחזר להרכב ושידרג מאוד את המשחק של מכבי תל אביב. "דסה חזר בגדול דווקא מול השחקן החם שכולם מדברים עליו, שמואל שיימן. כמה שהוא היה חסר לנו העונה", אמרו במכבי תל אביב. לקראת סיום העדיף קרויף להוציא אותו כדי לא להתגרות במזל ושוב להפסיד אותו בשל עומס שייצור מתיחה לשריר. במכבי תל אביב מצביעים על המגן הימני כשחקן המפתח לפלייאוף העליון. "ראו היום שאלי דסה הוא השחקן הכי רעב של הקבוצה וזה שרק מתחיל עכשיו את העונה", אמרו בקבוצה. "אם הוא ישחק את כל המשחקים עד סוף העונה, הסיכוי שלנו לזכות באליפות יהיה גבוה מאוד".

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה יקום וייפול עליו. דסה/ברני ארדוב

4. קרויף מקבל את מהלכי אלונה ברקת

"אני לא רואה שום בעיה במה שעשתה הפועל באר שבע כדי לצרף את חנן ממן ואין לי שום בעיה עם השיחות שהם מנהלים עם שחקנים שהוצעו להם על ידי סוכנים", אמר אמש קרויף. "כל מה שהוא חוקי הוא לגיטימי". לשאלה האם הוא היה מדבר בתחילת דרכו בישראל עם שחקנים מאחורי גב המועדונים האחרים וכעת הוא לא עושה זאת, אמר קרויף: "מעולם לא פניתי לשחקנים תחת חוזה מאחורי גב של מועדון אחר. זו ממש הנחה מוטעית. אתם שוכחים שיש סוכנים ויש שחקנים שמרגישים שהם יכולים לצאת או לסיים חוזה והם רוצים לשדרג את עצמם. אם סוכן פונה לקבוצה, אין עם זה שום בעיה".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
"לגיטימי". ברקת/ברני ארדוב

5. דור פרץ שלח מסר: "זה התפקיד הכי מתאים לי"

דור פרץ רשם אמש עוד משחק מצוין, כשהציג שליטה כמעט אבסולוטית במרכז השדה ומשחק מאוד בטוח עם הכדור. "העמדה הזו היא העמדה הכי טובה שלי", הודה ביחס לעובדה שהוא באנקר כעת כקשר אחורי. "אני יכול לשחק עוד מגוון של תפקידים, אבל האזור הזה בו אני משחק כרגע הוא האזור הנוח לי ושבו אני מוציא מעצמי הכי הרבה". פרץ הוסיף: "גם למשחק בו הפסדנו להפועל רעננה בשבוע שעבר הגענו רציניים ומרוכזים רק ששם הכדור לא נכנס והיום הלך לנו יותר. לא זילזלנו בשום קבוצה קטנה שלקחה לנו נקודות העונה. אני עוד לא הרגשתי פעם אחת שאני בא למשחק קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully