וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "ההבדל בין השבוע לשבוע שעבר? זו שאלת מיליון הדולר"

24.2.2018 / 22:30

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את השיפור הדרמטי ביכולת הקבוצה: "הרגשנו חזקים מאוד מהרגע הראשון", והחמיא לדסה: "רואים כמה הוא עוזר". ניר קלינגר: "זאת סטירה לא נעימה וכואבת"

ברני ארדוב

רק קבוצה אחת הגיעה הערב (שבת) למשחק הצמרת בנתניה, שם מכבי תל אביב חגגה עם 0:4 נהדר וחזרה זמנית למקום הראשון בליגת העל. הצהובים היו הרבה יותר טובים ובאו על שכרם עם צמד של חוסה רודריגס, שקיבל הזדמנות נדירה בהרכב והחזיר בגדול, ושערים של ניק בלקמן ואופיר דוידזאדה. הצהובים התאוששו מההפסד המפתיע להפועל רעננה והוציאו את האדומים מהכרמל ממאבק האליפות.

נתוני המנהלת עוזרים לספר את סיפור המשחק:

* שחקני מכבי תל אביב רצו 5.9 ק"מ יותר משחקני הפועל חיפה.

* שחקני הפועל חיפה נתפסו בנבדל 11 פעמים: הכי הרבה נבדלים במשחק העונה בליגת העל.

* הפועל חיפה ספגה 21 שערים העונה, 6 מהם ממכבי תל אביב (28.6%).

* זהו הנצחון הגדול ביותר של מכבי תל אביב מאז ספטמבר 2016 (0:5 על הפועל תל אביב).

* זהו ההפסד הגדול ביותר של הפועל חיפה מאז נובמבר 2016 (5:1 להפועל באר שבע).

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק הצמרת
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי חיפה
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: "כשבכר פועל ככה, הוא מתכנן הפתעה"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"עוד נדבר חזק בליגה". קלינגר/ברני ארדוב

"אני שמח עם הניצחון", אמר בסיום ג'ורדי קרויף, "מה היה ההבדל בין השבוע לשבוע שעבר? זו שאלת מיליון הדולר. זה כדורגל, זה יכול לקרות. האוהדים תמכו בנו, הרגשנו חזקים מאוד מהרגע הראשון. השחקנים נתנו את כל כולם היום. ארון שוינפלד התאמן טוב והגיעה לו הזדמנות בהרכב, אני שמח שהוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. כשאלי דסה כשיר אנחנו רואים כמה הוא עוזר לנו. הוא היה פצוע רוב העונה, אז אני מקווה שהוא יהיה כשיר בהמשך ויעזור לנו. נשארו לנו 12 משחקי גמר עד סוף העונה, כל משחק משנה. נצטרך לבוא מלאי תשוקה ולקבל תשוקה מהאוהדים".

אלי דסה: "מבחינת תוצאה זה הניצחון הכי גדול אבל היו לנו הרבה משחקים טובים השנה. עשינו את העבודה שלנו ולא צריך להשתגע, מסתכלים על המשחק הבא. זה לא סוד שמכבי תל אביב היא טוענת משמעותית לתואר. שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה שנמצאת במאבקים והיה חשוב לנצח אותה כדי להרחיק אותה מאיתנו ולהסתכל קדימה. היה כיף לראות את הקהל שיצאתי, מגיע להם שאפו ענק. הוא נתן לנו תחושה כמו בימים הטובים בבלומפילד וזה לא מובן מאליו בנתניה, רחוק מהבית עם המון פקקים וההרגשה היא יוצאת מן הכלל. אני עושה את ההוראות הטקטיות של המאמן, ולי חשוב שאנחנו מסיימים משחקים כאלה עם שער נקי. האקסטרה בהתקפה זה משמח".

ניר קלינגר הביע את אכזבתו: "בבסיס שלנו אנחנו קבוצה לוחמנית ותוקפנית וזה לא היה היום, מהדקה הראשונה ועד האחרונה, ולכן הפסדנו בצורה כואבת. מכבי הייתה טובה מאיתנו בכל פרמטר. זה מתחיל ונגמר ברוח שלנו. צריך לחשוב ולבדוק למה זה קרה. זאת סטירה לא נעימה וכואבת אבל אנחנו ממשיכים קדימה. אף פעם לא הצהרנו שאנחנו רצים לאליפות. אמרנו שאנחנו בחבורת הצמרת ועם פער נקודות סביר עם הקבוצות האחרות. כמו שלא הצהרנו אנחנו גם לא סוגרים שום דבר. לא הופענו היום, הבסיס שלנו, שעליו הכל בנוי, לא הגיע. לא היינו ממושמעים טקטית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס חוגג. ברני ארדוב
הגיבור הלא צפוי. חוסה רודריגס/ברני ארדוב

"אולי היה לנו סיכוי לחזור למשחק במחצית השנייה ואולי היה פנדל, אבל אחרי השער השלישי התחלנו לחשוב כבר על משחק הדרבי בגביע. הכל אפשר להגיד בדיעבד. הביצוע שלנו היה פחות טוב מבשבוע שעבר. אם היינו משנים דברים ומפסידים היו שואלים 'למה שינית'? אנחנו עוד נדבר חזק בליגה ואני מקווה שגם בגביע, ממשיכים הלאה. חשש מהפלייאוף העליון? יש לנו שחקנים מנוסים שזכו באליפויות, זאת שאלה קצת מעליבה".

עדן בן בסט: "לפעמים עדיף להשאיר את התירוצים בבית. בשורה התחתונה לא שיחקנו את המשחק שלנו, לא היינו אגרסיביים ולא הרווחנו כדורים. צריך לשכוח כמה שיותר מהר מהמשחק הזה ולהתכונן למשחק הבא. נקווה שזה ישפיע רק לחיוב, ייתן לנו סטירה ושנחזור מהר לעצמנו. אף אחד מהשחקנים לא הרים ידיים או זילזל. הגול המוקדם של מכבי הכניס אותם להתלהבות ונתן להם את הביטחון שהם היו צריכים. שלחנו כלים כדי להבקיע, הפקרנו, נענשנו, אבל בכדורגל יש את המשחק הבא שניתן לתקן בו וזה מה שצריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully