וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברעננה חגגו את העלייה לחצי הגמר: "קורצקי אחד המאמנים הטובים בישראל"

בקבוצה מהשרון פירגנו למאמן לאחר ההפעלה ההיסטורית לחצי גמר הגביע: "בלעדיו זה לא היה קורה". במועדון מספרים כי עדי נמני על הכוונת של מכבי תל אביב. המגן: "קיבלתי מספר הצעות"

מערכת וואלה!

אם היו מחזירים את הגלגל חודשיים לאחור, אף אחד בהפועל רעננה לא היה מאמין שבחדר ההלבשה יהיו חגיגות שמחה כמו שנראו אמש (שלישי). זאת לאחר שהקבוצה מהשרון העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שעברה את מ.ס. אשדוד בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

את החגיגות בחדר ההלבשה היה קשה לעצור והמחמאות זרמו ללא סוף. "אם מנחם לא היה מגיע לקבוצה כל זה לא היה יכול לקרות", פרגן אחד השחקנים למאמן. "היו לו שנים קשות ופה הוא שוב מראה שהוא אחד המאמנים הטובים בארץ". גם השוער החדש גיירמו ויסקארה קיבל לא מעט פרגונים מחבריו לקבוצה אחרי ההעפלה לחצי גמר מבעיטות הכרעה.

במועדון יודעים כי הם עדיין רחוקים מלהבטיח את הישארות בליגת העל, אבל בקבוצה מספרים שהאנרגיות שעד לא מזמן היו די שליליות התהפכו לגמרי וכבר חולמים שם על עונה בלתי נשכחת עם ההעפלה לגמר הגביע. עם זאת, ברעננה מודיעים כי בסיום העונה יעזבו את המועדון מספר שחקנים. שמעון אבוחצירה, עמנואל אמבולה ועדי נמני מסיימים את חוזיהם בסוף השנה וברעננה מעריכים כי הם יקבלו הצעות אטרקטיביות מקבוצות אחרות בליגת העל. נמני אגב מועמד למכבי תל אביב. ברעננה יודעים לספר כי הצהובים רוצים אותו בעונה הבאה כמגן מחליף לאלי דסה והוא ככל הנראה יעשה את הדרך לשם בקיץ.

עוד בנושא
הפועל רעננה ניצחה את מ.ס. אשדוד 3:5 בפנדלים ועלתה לחצי גמר גביע המדינה
מנחם קורצקי: "לא אמרנו את המילה האחרונה בגביע. מגיע לשחקנים"
אחרי שיחות העידוד: "מבחן חשוב למאבוקה וקוסטדינוב"

שחקן הפועל אשקלון רמזי ספורי, שחקן הפועל רעננה עדי נמני. לירון מולדובן
בדרך למכבי תל אביב. עדי נמני/לירון מולדובן

"התחלנו את המשחק לא טוב והייתי די בטוח שזה בורח לנו" אמר נמני בסיום המשחק. "המזל הוא שהתעוררנו בזמן במחצית השנייה והצלחנו לעלות לחצי הגמר. בסוף אני אישית כבר חיכיתי כבר לפנדלים כי זה קשה לשחק 120 דקות שלושה ימים אחרי המשחק בליגה עם שרירים מכווצים ואני מאושר שהצלחנו לעשות את זה בפנדלים. היו חגיגות אדירות, אני תקופה ארוכה ברעננה וזו הייתה סיבה למסיבה.

נמני הוסיף: "בתוך העונה הזו שהתחילה בצורה מגומגמת אף פעם לא הייתה לנו אפשרות אמתית לשמוח ולחגוג, כי גם שאנחנו מנצחים בליגה אנחנו יודעים שעוד לא סיימנו את המשימה שלנו. היה כיף לחגוג את העלייה לחצי הגמר, אבל אנחנו צריכים לחזור לשגרה. אני מסיים חוזה בתום העונה וקיבלתי כבר מספר הצעות, אבל אני מחכה לקיץ וכרגע כל כולי בהפועל רעננה ומרוכז במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מסיים את החוזה שלי כשרעננה נשארת בליגה לאורך כל הדרך וחשוב לי שרעננה לא תרד ליגה במשמרת שלי".

אחרי ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר, שחקני הקבוצה הגיעו היום יחד עם המאמן מנחם קורצקי והמנכ"ל גיל קופר לבקר את הילדים המאושפזים בבית החולים השיקומי בית לבנשטיין ולחלק להם משלוחי מנות. המנכ"ל קופר אמר: "עבורנו הניצחון האמיתי זה לראות את החיוך על הפנים של הילדים והילדות שמאושפזים במחלקות השונות כשאנחנו מגיעים לבקר. חג פורים שמח לכולם!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל רעננה בביקור בבית החולים השיקומי בית לבנשטיין. פרטי,
שחקני הפועל רעננה בביקור/פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully