וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "אנחנו בכושר טוב, אבל צריכים להמשיך באינטנסיביות הזו"

מאמן אתלטיקו מדריד החמיא לשחקניו לפני המשחק מול לגאנס (ד', 22:30, ערוץ 50). ולנסיה תצא למשחק חוץ מול אתלטיק בילבאו, סביליה תנסה להתאושש כשתשחק מול מלאגה האחרונה

one

בווידאו: תקציר ה-2:5 של אתלטיקו מדריד מול סביליה

המחזור ה-26 בלה ליגה יימשך מחר (רביעי) עם חמישה משחקים. ולנסיה תצא למשחק מול אתלטיק בילבאו, אתלטיקו מדריד תארח את לגאנס. סביליה תצא למשחק חוץ מול מלאגה, חטאפה תארח את דפורטיבו לה קורוניה ואייבר את ויאריאל.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
ימשיכו במומנטום? דייגו סימאונה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לגאנס (22:30, ערוץ 50)

הקבוצה של דייגו סימאונה היא בלי שום ספק אחת הלוהטות והטובות באירופה בשבועות האחרונים. אתלטיקו ניצחה בשבעה משמונת משחקי הליגה האחרונים שלה וגם באירופה טאטאה בלי מאמץ מיוחד את פ.צ. קופנהאגן. הקולצ'ונרוס, שרוצים לזכות בליגה האירופית, ינסו לשמור גם על המקום השני בלה ליגה, כשכעת הפער שלהם מהיריבה העירונית ריאל מדריד עומד על שבע נקודות. הם יארחו את לגאנס שנמצאת במקום ה-13.

דייגו סימאונה אמר לקראת המשחק: "יהיה משחק קשה כמו כל המשחקים בליגה. אנחנו הולכים לפגוש יריבה שמתגוננת טוב מאוד ומצליחה לנצל עד תום את המצבים הנייחים שלה". לכושר המצוין בו הקבוצה שלו נמצאת אמר המאמן הארגנטינאי: "אנחנו בכושר טוב בשלושת המשחקים האחרונים שלנו, אנחנו צריכים לשמור על האינטנסיביות הזו כי אנחנו יודעים מה הקבוצה הזו צריכה לעשות. אנחנו משחקים העונה כמו ששיחקנו בשנים האחרונות ומתי שהשחקנים משתפרים אינדיבידואלית, הקבוצה משתפרת.

פרנסיס קוקלן שחקן ולנסיה. GettyImages
קוקלן/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ולנסיה (20:30, ערוץ 50)

העטלפים מגיעים במצב רוח מצוין אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות שהרחיקו אותם שמונה נקודות מהמקום החמישי ונראה שהם בדרך הבטוחה לשלב הבתים של ליגת האלופות אלא אם יקרה משהו חריג מאוד. עם זאת, בוולנסיה יודעים שמשחק בסן מאמס הוא תמיד קשה בטח אחרי שבילבאו הצליחה לנצח במחזור האחרון ולקטוע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון.

פאבלו סראביה שחקן סביליה מאוכזב. רויטרס
יצליחו להתאושש מהתבוסה בראשון? סראביה/רויטרס

מלאגה - סביליה (20:30, ערוץ 50)

האנדלוסים מגיעים חבוטים ומוכים אחרי ה-5:2 הביתי מול אתלטיקו מדריד שבחסד של הקולצ'ונרוס לא נגמר בתוצאה מביכה בהרבה עבור סביליה. עכשיו, הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה תנסה לחזור לנצח כי היא יודעת שאפילו המקום השישי בסכנה מבחינתה. היא תפגוש את הקבוצה החלשה בליגה שנמצאת במקום האחרון עם 13 נקודות בלבד, שבע מתחת לקו האדום.

שחקן ויאריאל, רודרי. GettyImages
רודרי/GettyImages

אייבר - ויאריאל (22:30, ערוץ 50)

המארחת תנסה לחזור לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות, ויאריאל תנסה להשיג ניצחון כדי להמשיך לפנטז על המקום הרביעי שמבטיח השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

משחק נוסף:
חטאפה - דפורטיבו לה קורוניה (20:30, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully