וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד האוול על הכוונת של מכבי תל אביב לעונה הבאה

27.2.2018 / 14:01

הצהובים נחושים לעבות את מצבת הישראלים בקיץ ומעוניינים מאוד בסנטר האלופה, שאמנם חתום לעונה הבאה אך מחזיק בסעיף יציאה לקבוצת יורוליג. ירושלים מנסה להשאיר אותו ואת ג'רום דייסון

one

מכבי תל אביב רוצה לצרף את ריצ'רד האוול לעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט. הצהובים רוצים לחזק את מצבת הישראלים ושוחחו על כך אחרי ההפסד להפועל חולון בגמר גביע המדינה.

להאוול חוזה לעונה נוספת בירושלים, אולם יש לו סעיף יציאה לקבוצת יורוליג. אם יצטרף לצהובים, הוא עשוי להחליף את איתי שגב שכבר ביקש לעזוב לא אחת במהלך העונה אך נתקל בסירוב.

עוד בנושא

עודד קטש: "לא יודע להסביר את ההבדל בין המשחק הראשון לשני"
בעקבות חשיפת וואלה! ספורט: אנאדולו אפס תשחרר את ווימס?

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. קובי אליהו
לא הפעם הראשונה שמכבי תל אביב מפלרטטת איתו. ריצ'רד האוול/קובי אליהו

זו לא הפעם הראשונה שמכבי תל אביב מפלרטטת עם האוול. לקראת העונה שעברה ניהל הסנטר (2.03, 27) מגעים עם הצהובים וכבר סיכם לשתי עונות, אולם בסופו של דבר העסקה לא הושלמה והוא עבר להפועל תל אביב. בחודש אפריל בשנה שעברה הוא קיבל אזרחות ישראלית ומאז הוא נחשב על תקן שחקן מקומי, וזמן קצר לאחר מכן הצטרף להפועל ירושלים, לה סייע לזכות באליפות.

העונה חלה ירידה קלה ביכולת של האוול, שבין היתר גם סבל מפציעות. הוא קולע 10.9 נקודות למשחק ומוריד 6.6 ריבאונדים בליגת העל, אולם החסיר משחקים רבים. יש לציין כי ירושלים רוצה להשאיר אותו ואת ג'רום דייסון, אולם כעת כשמכבי תל אביב נכנסה לתמונה, לא בטוח כי האוול יסכים לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully