וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ שוחח עם קלינגר בעקבות הביקורת שהעביר עליו בתקשורת

27.2.2018 / 7:27

השניים ערכו שיחת הבהרה. במועדון טוענים שקלינגר הופתע מהביקורות ("ככה לא משחקים נגד מכבי תל אביב") אך "לא התרגש מהן". שחקנים על הבעלים: "בתחילת העונה העביר ביקורת אחרי ניצחונות, היום אחרי הפסדים". שטקוס תורגל בהרכב לקראת הדרבי בגביע

מערכת וואלה!

בעקבות הביקורת הנוקבת שהשמיע יואב כץ על ניר קלינגר והצוות המקצועי, ערך אמש (שני) הבעלים שיחה עם המאמן. במועדון סיפרו כי קלינגר הופתע מהדברים שכץ השמיע אחרי ההפסד, זאת בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה עד התבוסה מול מכבי תל אביב, מה שהוביל לשיחת טלפון עם הבעלים ששוהה בארצות הברית. "לא התכוננו טוב למשחק בכל הפרמטרים. מקצועית ומנטלית. לא באנו מוכנים", אמר בין היתר כץ לוואלה! ספורט אחרי המשחק, "השחקנים לא באו מוכנים להרוג. ככה לא משחקים נגד מכבי תל אביב".

שחקנים בקבוצה ציינו כי אין זו הפעם הראשונה שכץ משמיע דברים נגד הצוות המקצועי. "ההבדל מתחילת העונה, הוא שכץ השמיע אז ביקורות אחרי ניצחונות. היום הוא משמיע ביקורת אחרי הפסדים", אמר אחד השחקנים. גורם בקבוצה ציין כי: "מהיכרות עם קלינגר, לא נראה שהוא מתרגש מהביקורות. הוא למד לחיות עם יואב כץ".

עוד בנושא

קלינגר לשחקנים: "תמחקו את מה שקרה נגד מכבי תל אביב"
נציג נבחרת אוקראינה יצר קשר עם רוסלן ברסקי

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שיחת הבהרה עם הבעלים. קלינגר/ברני ארדוב

כזכור, הקבוצה ערכה אתמול אימון נוסף לקראת הדרבי ביום חמישי ממנו עולה כי רסמוס סויסטדט עדיין לא כשיר למשחק. גם אם יוחלט לכלול אותו בסגל ברגע האחרון, השבדי לא יפתח בהרכב. למרות שמועות בנושא, קלינגר החליט כי ארנסטס שטקוס יפתח בהרכב ולא רן קדוש. גם שמואל שיימן תורגל בהרכב הקבוצה לקראת המשחק בחמישי כך שחוליית ההגנה לא תשתנה. רוסלן ברסקי, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, עדן בן בסט ואלון תורג'מן צפויים לפתוח. ההתלבטות היא לגבי גל אראל וריסטו מיטרבסקי יפתחו.

ביממה הקרובה אמור יואב כץ להעביר את ההסכם של גבריאל תמאש חתום להנהלת המועדון, ואז תצא הודעה רשמית בנושא. "לרגע לא היה ספק שתמאש יסגור. השיחות החלו עוד באוקטובר ולרגע הוא לא פזל לכיוון אחר", אמרו במועדון. ניר קלינגר ערך אסיפה על הדשא בה אמר לשחקנים: "לא עשיתם את הדברים נכון, אבל שום דבר לא קרה, יש לנו כל מה שמעניין עכשיו למחוק את מה שקרה במשחק הזה ולהגיע לדרבי עם אנרגיות חיובית. אני גאה בכם על כל העונה. נכון, קיבלנו איזה אגרוף אבל יש לנו משחק חשוב עכשיו וצריך להתרכז רק בו. אני רוצה שהמשחק הזה ייראה כמעידה חד פעמית, לא ככדור שלג".

בסביבתו של רוסלן ברסקי אישרו אתמול כי נוצרה שיחה עם נציג של הנבחרת האוקראינית שעוקבת אחריו. ייתכן והקשר יקבל בהמשך זימון למחנה אימונים כדי לבחון את יכולתו. ברסקי מעדיף לשחק בנבחרת ישראל, אך טרם קיבל זימון לסגל שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully