וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן חגגה עם 0:2 ברומא, המשחק של יובנטוס נדחה בשל שלג

צפו: הרוסונרי רשמו משחק 12 ללא הפסד והפתיעו באולימפיקו בזכות שערים של קוטרונה (48), וקלאבריה (74). המשחק של האלופה מול אטאלנטה נדחה בשל שלג כבד, לאציו שלישית אחרי 0:3 על ססואולו

ספורט 1

משחקה הביתי של יובנטוס נגד אטאלנטה נדחה הערב (ראשון) בגלל שלג כבד שירד בטורינו וצבע את כר הדשא בלבן. השופט עלה עם שני הקפטנים, ג'אנלואיג'י בופון ורפאל טולוי, ולאחר התייעצות הורה על דחיית המשחק. במשחקים שכן שוחקו במחזור ה-26, מילאן חגגה עם 0:2 בחוץ על רומא, מה שאפשר ללאציו לעלות על חשבון היריבה השנואה למקום השלישי עם 0:3 על ססואולו, ניצחונות גם לספאל, ורונה, סמפדוריה ופיורנטינה.

הקפטנים ג'יג'י בופון ורפאל טולוי עם השופט מאוריציו מריאני/רויטרס
שחקני מילאן חוגגים עם ג'נארו גאטוסו. רויטרס
הרבה זמן הם לא חגגו ככה. שחקני מילאן בטירוף אחרי המשחק/רויטרס

רומא - מילאן 2:0

אחרי ההפסד הכואב לשחטאר בליגת האלופות, רומא חזרה לליגה וקיוותה להתנחם עם שלוש נקודות שיחזירו אותה למקום השלישי. אולם, את מילאן לא עניינו התכניות של רומא והקבוצה של גאטוסו השיגה ניצחון חמישי רצוף על האפס בכל המסגרות ומשחק 12 רצוף ללא הפסד. פטריק קורונה הילד שמשאיר את אנדרה סילבה על הספסל המשיך את העונה המצוינת שלו עם דחיקה מקרוב בדקה ה-48. דוידה קלאבריה הכפיל עם הקפצה מקרוב (74) כדי לקבוע את תוצאת הסיום ולכבוש שער בכורה אי פעם. רומא, שנחלה הפסד ביתי שלישי בארבעת משחקיה האחרונים בליגה, נדחקה למקום החמישי כשהיא רואה איך לאציו ואינטר עוקפות אותה. מילאן התבססה במקום השביעי ואם תמשיך ככה היא עשויה להתמודד עם אינטר ורומא על המקום הרביעי שמקנה כרטיס לליגת האלופות.

דוידה קלאבריה מילאן. רויטרס
יופי של שער בכורה. דוידה קלאבריה/רויטרס

ססואולו - לאציו 3:0

אחרי החמישייה לרשת סטיאווה בוקרשט, לאציו חגגה גם על חשבון ססואולו, שסופרת כבר שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון ומקדימה כעת רק בשלוש נקודות את הקו האדום. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הנפלא, שלאחרונה דווח כי הוא חזק על הכוונת של ריאל מדריד, היה כוכב המשחק עם שער נהדר בדקה השביעית מ-20 מטרים ונגיחה אחרי הרמה של פליפה אנדרסון בדקה ה-46. צ'ירו אימובילה כבש בתווך מהנקודה הלבנה (31) את שערו ה-23 ב-23 משחקי ליגה, ושתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים בעקבות הרחקות של דומניקו ברארדי המקומי (54, פגיעה גסה בשטפן ראדו) ואדם מארושיץ' האורח (62, פגיעה בפניו של רוג'ריו). לאציו לפחות זמנית במקום השלישי.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו כובש שער. GettyImages
הקשר הכי צעיר שהגיע העונה לתשעה שערים בחמש הליגות הבכירות. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' כובש את הראשון/GettyImages

קרוטונה - ספאל 3:2

ניצחון חשוב מאוד לקבוצה מצפון מזרח איטליה, שהתקרבה למרחק של נקודה בלבד מהמארחת, שנמצאת מעל הקו האדום. השער הראשון הגיע אחרי 37 דקות, אז מירקו אנטנוצ'י קיבל את הכדור במרכז הרחבה וירה פנימה, אלא שאנטה בודימיר הצליח לאזן (49) בבעיטה מסף הרחבה. האורחים חזרו להוביל שתי דקות לאחר מכן, מנגיחה של לורנצו סימיץ', ואלברטו פאלוסקי הכפיל את היתרון (60) אחרי טעות בהגנה. קרוטונה קיוותה לחזור כשפסקל שיאטרלה הורחק (82) בצהוב שני ובודימיר (86) השלים צמד, אך זה לא הספיק.

שחקני ספאל חוגגים. GettyImages
ספאל חוגגת/GettyImages

משחקים נוספים

פיורנטינה - קייבו 0:1
לפיורנטינה: כריסטיאנו ביראגי (6)

ורונה - טורינו 1:2
לוורונה: מתיאה ואלוטי (12 ו-77). לטורינו: אמבאיי ניאנג (49)

סמפדוריה - אודינזה 1:2
לסמפדוריה: מתיאס סילבסטרה (35), דובאן ספאטה (83). לאודינזה: מתיאס סילבסטרה (95, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully