וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גריזמן כבש שלושער, אתלטיקו מדריד הביסה 2:5 את סביליה

הצרפתי הוביל את המדורגת שנייה לניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה במפגשים עם האנדלוסים, הפער מברצלונה שוב עומד על שבע נקודות. 1:2 לוולנסיה על ריאל סוסיאדד, 0:1 לוויאריאל על חטאפה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד

המחזור ה-25 בליגה הספרדית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם 2:5 מהדהד של אתלטיקו מדריד במגרשה של סביליה, שצימק את הפער מברצלונה בחזרה לשבע נקודות, שבוע לפני המפגש ביניהן בקאמפ נואו (באמצע השבוע תארח אתלטיקו את לגאנס ואילו בארסה תצא ללאס פלמאס). ולנסיה הרביעית גברה 1:2 על ריאל סוסיאדד עם צמד של סנטי מינה והצלת ענק של נטו, ניצחונות גם לוויאריאל ואתלטיק בילבאו.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שלושער אדיר. אנטואן גריזמן/רויטרס

סביליה - אתלטיקו מדריד 5:2

צפו בתקציר המשחק

איזו תוצאה מדהימה של הקולצ'ונרוס, שרשמו את ניצחון החוץ הגבוה ביותר שלהם אי פעם בסביליה, בהיסטוריית מפגשים שהחלה עוד ב-1925 (לצד ה-0:3 ב-2015). האנדלוסים הפסידו רק פעם אחת ברמון סאנצ'ס פיחואן בשנה וחצי האחרונות (5:3 לבטיס בדרבי בחודש שעבר) והערב ההתפרקות הייתה קשה הרבה יותר. דייגו קוסטה חטף כדור לאבר באנגה על סף הרחבה והעלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-29. אנטואן גריזמן המשיך בכושרו הטוב ובדקה ה-42 ברח משלושה שחקנים וירה לחיבורים של סרחיו ריקו. הצרפתי השלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-51 ובישל בעקב לקוקה בדקה ה-65, אחרי עוד איבוד כדור רשלני ברחבת סביליה, הפעם של גבריאל מרקאדו. ההצגה של גריזמן נחתמה עם שלושער ראשון מאז דצמבר 2014, אחרי הכנה של סאול בצד שמאל בדקה ה-81. ניצחון ליגה חמישי רצוף של אתלטיקו, אבל הפעם הוא לא היה על האפס, אחרי שפאבלו סראביה (85) ונוליטו (89) צימקו לקראת הסיום.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
קיבל מתנה מבאנגה. דייגו קוסטה/רויטרס

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 1:2

צפו בתקציר

הבאסקים אוהבים לשחק במסטאייה וניצחו שם בחמישה מששת הביקורים האחרונים, אבל הפעם ולנסיה הייתה גדולה עליהם והשיגה ניצחון שלישי ברציפות כדי לצמק את הפער מריאל מדריד השלישית לשתי נקודות בלבד. סנטי מינה המשיך את העונה הטובה בקריירה שלו וכבש צמד כדי להגיע ל-11 שערי ליגה. החלוץ בן ה-22 נגח פנימה אחרי הרמה יפה של מרטין מונטויה בדקה ה-34 וחטף כדור שחמק מידיו של השוער טוניו כדי להכריע בדקה ה-68. מיקל אויארסבאל, שאוהב לשחק מול ולנסיה, השווה זמנית בדקה ה-54 עם שערו הרביעי בקריירה לרשת העטלפים אחרי בישול של סרחיו קנאלס, במשחק בו ריאל סוסיאדד חסרה חמישה שחקני הרכב, ביניהם השוער חרונימו רולי. נטו, שוערה הברזילאי של ולנסיה, דאג למנוע שוויון עם הצלה כפולה אדירה ממש מקו השער לבעיטה חופשית של קנאלס וריבאונד של ג'ון באוטיסטה בדקה ה-80.

סנטי מינה שחקן ולנסיה. GettyImages
העונה הטובה בקריירה. סנטי מינה/GettyImages

ויאריאל - חטאפה 0:1

צפו בתקציר

הצוללת הצהובה עדיין נמצאת בקשר עין ולנסיה שנמצאת במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. לכן, היה לה חשוב לקטוע רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ולגבור על חטאפה, שהגיעה אחרי ניצחון 0:3 מרשים על סלטה ויגו במחזור הקודם. אנס אונאל הטורקי, שהגיע בקיץ למועדון, הושאל ללבנטה והוחזר בינואר, העלה את המארחים ליתרון בדקה השלישית הודות לבישול נאה של קרלוס בקה. חטאפה קיבלה הזדמנות לחזור למשחק בדקה ה-36 עם פנדל, אבל אנחל נעצר אצל סרחיו אסנחו. בדקה ה-51 חטאפה קיבלה פנדל נוסף, אך אסנחו הדף גם את הבעיטה של חורחה מולינה והאורחים השלימו משחק מתסכל עם שני פנדלים מוחמצים. ויאריאל ניצלה את הניצחון כדי לעלות למקום החמישי בטבלה עם 51 נקודות. חטאפה במקום ה-10 עם 33 נקודות.

אתלטיק בילבאו - מלאגה 1:2

צפו בתקציר

הבאסקים ניסו לשכוח מאירועי האלימות שליוו את המשחק מול ספרטק מוסקבה והשיגו שלוש נקודות יקרות על חשבון נועלת הטבלה, שיכולה לחוש מתוסכלת אחרי שהובילה והחמיצה פנדל בדרך להפסד רביעי ברציפות. יוסף א-נסירי המרוקני הכניע את קפה בדקה ה-13, אך בדקה ה-61 השניים נפגשו שוב והפעם השוער ניצח עם הדיפה נהדרת עם יד שמאל לפנדל של א-נסירי. זה קרה אחרי שמרקל סוסאטה השווה בדקה ה-17 ומיקל סן חוסה השלים מהפך עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי קרן של בניאט בדקה ה-44. א-נסירי המשיך לעמוד במוקד האירועים וגם הורחק בצהוב שני לקראת הסיום, אחרי שדרך על השוער קפה. אתלטיק בילבאו קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון והתקדמה למקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully