וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מרוצים מטל בנין: "חושב התקפה כל הזמן, הזהות שלנו חוזרת"

25.2.2018 / 10:19

אחרי הניצחון השני ברצף, המאמן זוכה למחמאות: "חבל שזה לא התחבר כבר במשחקים הראשונים שלו, היינו נאבקים על הפלייאוף העליון". שביעות רצון מפושה, אבידור ומרשיץ', שצפויים להמשיך

ספורט 1

בני סכנין מרוצה מאוד הבוקר (ראשון) לאחר שהשיגה את ניצחונה השני ברציפות, 0:2 על הפועל אשקלון בחוץ, ופתחה מרחק ביטחון של 13 נקודות מהקו האדום. בקבוצה מאושרים בעיקר מהסגנון ההתקפי שמאפיין אותה בתקופה האחרונה, והמאמן טל בנין זוכה למחמאות אדירות מהנהלת הקבוצה, על כך שהחזיר את סכנין לימיה ההתקפיים. "בנין חושב התקפה כל הזמן", קבע גורם בהנהלה, "איבדנו השנה את הזהות של המועדון ולאט לאט זה חוזר. חבל שזה לא התחבר מיד במשחקים הראשונים של בנין, אחרת היינו נאבקים על הפלייאוף העליון".

במועדון קיימת גם שביעות רצון גדולה משחקני הרכש שהגיעו בחלון ההעברות בינואר: ז'רדן פושה, יובל אבידור ואנטוניו מרשיץ', והשלושה צפויים להמשיך גם בעונה הבאה. במקביל, יש בסכנין גם מספר שחקנים שפחות מרוצים ממעמדם, בראשם תאמבי סגס שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב. סגס לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא מן הנמנע שיעזוב, כאשר בסביבתו יחפשו קבוצה באירופה. אם יעזוב בסופו של דבר לקבוצה אחרת בישראל, סכנין תדרוש עבורו דמי השבחה.

עוד בנושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון
מכבי תל אביב: "אם דסה ישחק את כל המשחקים, הסיכוי לאליפות גבוה מאוד"
"השינוי במכבי חיפה לא הצליח". אלאך כבר מתכנן את העונה הבאה

שחקני בני סכנין. לירון מולדובן
סכנין במצב רוח טוב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully