וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטאינו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים, שלישיית ה-BBC חזרה לעצמה?

הפורטוגלי הפך לשחקן המהיר אי פעם שמגיע ל-300 שערים בלה ליגה. גם בייל ובנזמה כבשו ב-0:4 על אלאבס, והשלישייה עשתה זאת לראשונה מזה כמעט שנתיים. זידאן: "הביטחון חוזר אלינו"

one

כריסטאינו רונאלדו קבע היום (שבת) שיא חדש. הצמד שלו בניצחון 0:4 של ריאל מדריד על אלאבס הזניק אותו ל-300 שערים בליגה הספרדית, וזה לקח לו 285 משחקים בלבד בלבד, 41 פחות ממה שלקח לליאונל מסי להגיע למספר יוצא הדופן. מאזן השערים של הפנומן מפורטוגל עומד על 1.05 שערים למשחק, והוא נמצא במקום השני בכובשי השערים של הליגה בכל הזמנים שמי שמקדים אותו הוא יריבו מברצלונה, כמובן, ליאונל מסי, עם 368 שערים.

נתון מסקרן נוסף מהמשחק הוא שכל חברי שלישיית ה-BBC, גארת' בייל, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, כבשו במשחק לראשונה מזה כמעט שנתיים. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-16 באפריל 2016, בניצחון 1:5 על חטאפה, ומאז חלפו 680 ימים ארוכים. בנוסף, הניצחון על אלאבס הייתה גם הפעם מהראשונה מאז דצמבר 2015 שהשלושה משלימים 90 דקות יחד.

קארים בנזמה (במרכז) עם גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו שחקני ריאל מדריד. AP
חזרו לעצמם? שלישיית ה-BBC חוגגת/AP

"היו לנו רגעים קשים, אבל יש לנו שחקנים ברמה הגבוהה ביותר", סיכם מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. הצרפתי הוסיף: "מה שחשוב הוא שיש אווירה טובה בחדר ההלבשה, אנחנו נראים חזקים מאוד. שלישיית ה-BBC נראית נהדר, כולם, ואני מרוצה מהם. אנחנו מרגישים שהביטחון חוזר אלינו לאט לאט, והניצחון על פריס סן ז'רמן עזר לנו מאוד. אנחנו נמשיך להילחם בכל החזיתות עד סוף העונה".

לוקאס ואסקס, שפתח בהרכב, הרשים מאוד ובישל לרונאלדו את השלישי, הוסיף: "אני שמח ששיחקנו טוב. כל פעם שהמאמן נותן לי הזדמנות אני צריך לקחת אותה. גם אם לא הייתי פותח הייתי שמח מהניצחון. כשמשחקים בריאל מדריד צריכים להישאר מפוקסים, להמתין להזדמנות ולקחת אותה. יש כאן הרבה שחקנים נהדרים". על קארים בנזמה: "השער הגיע לו. הוא פנומן, אחד מהטובים בעולם".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:4 את אלאבס, רונאלדו הגיע ל-300 שערי ליגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully