וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: מוריניו וקונטה מרגיעים את הרוחות לפני המפגש החם

אחרי חילופי ההשמצות במהלך העונה, מאמני מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בחרו להתמקד בפן הספורטיבי: "זה מאבק משמעותי על הכרטיס לליגת האלופות" (16:05, ספורט1). טוטנהאם אצל קריסטל פאלאס

ספורט 1

בווידאו: תקציר הפסדה הביתי של ארסנל בליגה האירופית

רק פעם אחת העונה הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח יריבה ישירה למאבקי הצמרת בפרמיירליג, וזה היה 1:3 ביתי על ארסנל בתחילת דצמבר. מחר (ראשון) ז'וזה מוריניו ינסה לעשות את זה מול האקסית צ'לסי והצ'ילבה הטרי שלו אנטוניו קונטה, שניצח בשלושה מארבעת המפגשים ביניהם באנגליה. עוד לפני כן, טוטנהאם תתארח אצל קריסטל פאלאס.

עוד בנושא:
אנטוניו קונטה כבר מתכנן את הצעד הבא בקריירה
ז'וזה מוריניו מכחיש נתק ביחסים עם פול פוגבה

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
יריבים? אנחנו? אנטוניו קונטה מול ז'וזה מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי (16:05, ספורט1)

רק שלוש נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות ערב המחזור, והקרב על הכרטיסים לליגת האלופות רותח. מנצ'סטר יונייטד הפסידה העונה רק פעם אחת בבית, בדרבי למנצ'סטר סיטי, ותצטרך להסתדר ללא אנדר הררה, שנפצע ב-0:0 מול סביליה והצטרף ברשימת הנעדרים לפיל ג'ונס, מרקוס רוחו, דיילי בלינד, מרואן פלאיני וזלאטן איברהימוביץ'. פול פוגבה עשוי לחזור להרכב וגם אריק באי אמור לפתוח לראשונה מאז נפצע בנובמבר. אצל האלופה, אלברטו מוראטה או אוליבייה ז'ירו יהיו בחוד אחרי שקונטה שיחק ללא חלוץ טבעי נגד ברצלונה בליגת האלופות. דויד לואיז וטיימואה בקאיוקו ימשיכו להיעדר.

קונטה התייחס במסיבת העיתונאים לעימותים החוזרים שלו עם מוריניו (הפורטוגלי כינה אותו "ליצן", מאמן צ'לסי הגיב עם "איש קטן") והבהיר: "מבחינתי זה שייך לעבר, זה נגמר. שנינו אמרנו לא מעט דברים, אבל עשינו לזה סוף. העיקר פה זה המשחק, מאבק משמעותי על המקום בליגת האלופות". גם מוריניו נקט בגישה דומה: "אמרתי לכם עוד לפני כן שאני לא מתכוון להתייחס לזה. הוא מאמן טוב מאוד, יש לו קבוצה פנטסטית וזה מה שחשוב מבחינתי. זה הכול".

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
טוטנהאם עדיין ללא הפסד ב-2018, אבל הוא לא כבש מאז 2 בינואר. דלה עלי/רויטרס

קריסטל פאלאס - טוטנהאם (14:00, ספורט1)

מי שתשמח לראות תיקו באולד טראפורד היא טוטנהאם, שעוד לפני כן תנסה לעשות את העבודה שלה בדרבי לונדוני בסלהרסט פארק. התרנגולים לא הפסידו ב-14 המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות ופוגשים יריבה חבולה שנאבקת על הישרדות בפרמיירליג וחסרה לא פחות מ-12 שחקנים. כל חמשת המפגשים האחרונים בליגה הסתיימו בניצחונות של טוטנהאם, אצלה רק טובי אלדרווירלד נמצא בספק וגם כך לא תוכנן לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully