וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני ביחסים רעים עם פוגבה? זה שקר אחד גדול"

מאמן מנצ'סטר יונייטד תקף את העיתונאים על רקע הדיווחים על קרע בינו לבין הכוכב הצרפתי של השדים האדומים: "לכל שחקן יש תקופות רעות. אבל מכאן לכתוב שאנחנו רוצים למכור אותו? שטויות"

one

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו שוב עצבני על העיתונאים. במסיבית עיתונאים שקיים הפורטוגלי לפני משחק הגביע מול האדרספילד מחר (שבת, 19:30) תקף מוריניו את הדיווחים על כך שפול פוגבה לא מרוצה ממעמדו במועדון מאז הגעתו של אלכסיס סאנצ'ס מארסנל.

במסיבת העיתונאים פנה מוריניו אל העיתונאים ואמר: "פוגבה לא מפגין כושר טוב בתקופה האחרונה והוא עצמו גם יודע את זה. כשפול משחק ברמה שהיא מתחת לרמה הרגילה שלו זה משפיע לשלילה על המועדון ועל הביצועים במגרש. הדברים האלו קורים לשחקנים רבים במועדונים רבים. אבל מכאן ולכתוב שאנחנו רוצים למכור את פוגבה? אלו פשוט שקרים".

עוד בנושא
דיווח: פוגבה ממורמר מאז שאלכסיס סאנצ'ס הגיע למנצ'סטר יונייטד
אביו של ניימאר: "הנשרים מנצלים הפסדים כדי להתחיל בציד שלהם"
גודל האייבר לא תמיד קובע: הקבוצה הצנועה מהבאסקים מדהימה את ספרד

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, פול פוגבה. רויטרס
הסערה בעיצומה. פוגבה ומוריניו/רויטרס

מוריניו המשיך במתקפה ואמר: "אני לא חייב לכם דין וחשבון על מה אני מדבר עם השחקנים שלי. אני לא חייב לכם כלום. זה ביני לבין השחקן עצמו. זה שאנחנו ביחסים לא טובים (עם פוגבה( זה שקר אחד גדול. זה שקר להגיד שאנחנו לא מתקשרים ולא מסכימים על הרבה דברים".

מאמן השדים האדומים סיכם את הנושא כשאמר: "עכשיו אני ופול צריכים לעבוד יחד כדי לשפר את הביצועים שלו. ואתם? (העיתונאים) תעזבו את הנושא הזה בצד ותתעסקו בדברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully