וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מבכים את "מקרה האלימות החמור בכדורגל האירופי לאחרונה"

שוטר ספרדי מת במהלך הקטטה בין אוהדי בילבאו וספרטק מוסקבה, נשיא לה ליגה חאבייר טבאס: "זה טירוף, צריך לעשות כל שביכולתנו כדי להוציא את האלימות מהכדורגל, אחת ולתמיד"

רויטרס

שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית עמד אמש (חמישי) בצל מהומות ענק בין אוהדי אתלטיק בילבאו וספרטק מוסקבה, שהביאו לפציעתם של מספר אוהדים ושוטרים והריגתו של שוטר ספרדי, אינוסנסיו אריאס גרסיה בן ה-50, שחטף התקף לב במהלך הקטטה.

"זה טירוף", אמר נשיא לה ליגה חאבייר טבאס. "צריך לגלות מדיניות אפס סבלנות כלפי האנשים שמביאים אלימות למשחק שלנו. אסור לרחם על האנשים האלה וצריך לעשות כל שביכולתנו כדי להוציא את האלימות מהכדורגל, אחת ולתמיד".

טבאס פנה לאופ"א ופיפ"א ודרש שיקחו אחריות: "הזהרתי עשרות פעמים, ובעוד האלימות לא התרחשה בתוך האצטדיון, אופ"א ופיפ"א חייבים לדאוג שהציבור יהיה מאובטח לפני ואחרי משחקים. אסור להתעלם מהסיפור הזה".

על החוליגנים הרוסים אמר טבאס: "אסור היה להם לנסוע לבילבאו. חלק מהם ידועים לרשויות, כך שזה לא מפתיע. הדבר הגרוע ביותר קרה - אדם שילם בחייו, ואת זה לא נוכל להחזיר. זה מקרה האלימות החמור ביותר שהתרחש בכדורגל האירויפ לאחרונה. בספרד הנושא הזה תחת שליטה, אבל כשחוליגנים נוסעים בין מדינות, הכל נהיה אלים יותר".

עוד בנושא:

צפו: מהומת ענק בין אוהדי ספרטק מוסקבה ובילבאו, שוטר ספרדי מת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully