וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מהומת ענק בין אוהדי ספרטק מוסקבה ובילבאו, שוטר ספרדי מת

כ-200 חוליגנים רוסים השליכו חזיזים על אוהדי היריבה בליגה האירופית, כוחות השיטור בספרד התערבו אך לא הצליחו למנוע מספר פצועים. שוטר חטף התקף לב והלך לעולמו. צפו במהומות

רויטרס

מהומה גדולה נרשמה הערב (חמישי) בסן מאמס לפני המשחק בין אתלטיק בילבאו וספרטק מוסקבה בליגה האירופית, במהלכה נפצעו אוהדים של שתי הקבוצות ושוטר ספרדי אחד הלך לעולמו אחרי שחטף התקף לב. בנוסף אליו, ארבעה אחרים הובהלו לבית החולים - שלושה אוהדי ספרטק ושוטר נוסף.

הכל החל כשעה לפני שריקת הפתיחה למשחק, כשקבוצה של כ-200 חוליגנים רוסים התעמתה עם המשטרה המקומית. לאחר מכן עברו אוהדי ספורטק להתעמת עם אוהדי בילבאו, ואף שחררו לעברם אבוקות, זיקוקים ובקבוקים. המשטרה מיהרה להתערב, אך במהומה הזו נפצעו ארבעה - שלושה אוהדי ספרטק ושוטר אחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נכון לשעה זו, חמישה אוהדים נעצרו - שלושה מהם אוהדי ספרטק ושניים אוהדי בילבאו. על פי דיווחים, לא פחות מ-2,500 אוהדי ספרטק הגיעו למשחק החוץ בספרד, אף שלרבים מהם כלל לא היה כרטיס למשחק. כ-700 שוטרים נשכרו כדי לדאוג שהמשחק עצמו יעבור בשלום, כמו גם 200 מאבטחים.

"אנחנו מבקשים שתהיו מנומסים בבילבאו ובערים ספרדיות אחרות", הבהירו בספרטק לאוהדיהם עוד לפני המשחק. "אל תיגררו לפרובוקציות ואל תיכנסו לעימותים עם המקומיים, עם אולטראס או עם כוחות משטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully